JOM TERJAH~

Ahad, 3 Jun 2012

PWINCESS OWH PWINCESS



Assalammualaikum,

tengok nih..



benda-benda mcm ni lah yang selalu buat lov saket jantung..

tempat buku pwincess satu tuh je..

bukunya bukan banyak pun..

itu je pun..




tapi tengok seleraknya.. mmg mnyakitkn mata..

nak baca satu ambik sampai sepuluh

lepas tuh lempau je ikut suka..



bkn lov xpernah kemas, dah elok kemas

susun, dia sepahkan balik..

dia pantang tengok tempat tu bersusun..

aduhhhhh mereng pale otak haku..



kalo soh dia kemas?

lebeh elok lagi bio buku tu bersepah je..

2x5 soplo same je keadaannya..

sape2 ada nasehat x ..

cmna nk ajau si pwincess nih, xtau dah eh.... huhuhu








ps : ibu yg buntu.. :P


-mcm mslh beso bebenor kan?-




2 ulasan:

Diana berkata...

Hihihihhihi..memang masalah beso lov..:-)
mmm...nak wat camne eh..?

Melainkan....suruh susun elok-elok kar pwincess... Suruh lagi...lagi..lagi.. & Lagi.. Bagi tahu..bagi tahu..bagi tahu...dan lagi....

Kekadang, anak-anak nie dapat belajar dari apa yang disuruh emak/ayah secara berulang-ulang..ulang & ulang...

Tapi..

Jangan marah...(jangan sesekali) nanti diorang akan fedup+menyampah... kang, lov ulang la banyak kali mana pun..dorang akan buat tak tahu je....

Jadi..

Kita mak pak nie yang makin sakit ati..

Itu aje pandangan dari saya atas dasar pengalaman diri sendiri..:-)

lov-note berkata...

erm bile da brulang2 byk kali tu la lov naek drh kak,

tros mulot ni potpetpotpet.. dah memekak 1 kmpung dgr baru dia ngn sopan2 nyer g susun..tp lps da memekak la..

cube dari mule2 kite suruh tu dia tros buat kn senang..kihkihkih lov ni pn xpnyabo orgnyer..

btol apa akak ckp tu, kne tros suruh ngn brulang2 n jgn sesekali mrh..ermm i will praktikkn..

thnks ^^

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang