JOM TERJAH~

Rabu, 10 Jun 2015

KOMIK SKALA CINTA 1.8 METER PERSEGI - OZAKI IRA




Assalammualaikum,

komik ni lov beli kat pasaraya mana ntah lama dlu

coz bosan sangat menunggu member shoping..lov beli komik ni

dah itu je yang hado..


alamak nyesal plk beli..lov xboleh masuklah cerita dia..

xfhm...huhu


sape yang dah baca komik ni mungkin faham kot...

or lov je sorang yang xberapa nk fhm..

bkn apa jalan cerita mcm xbest je..

huru hara..


hasil kerja dari ozaki ira memang bkn minat lov lah..

lov da try baca 2x tapi memang xboleh nk rasa best jugak...

hahaha kejam plak rasanya...


pape pun itu pendapat lov je...myb korang rasa best pulak ke kan..




Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang