JOM TERJAH~

Jumaat, 1 Jun 2012

SEKOLAH KEBANGSAAN KLANG - SKK



Sekolah Katak Kembung (SKK) , tak malu..buuuuuuuu

ermp itulah kwn2 sekolah lain ejek sekolah lov dulu..

Sekolah Kebangsaan Klang, terletak di Kampung Jawa Klang,

Bersebelahan dengan Padang Istana Klang



Sebelah Padang tu adalah Istana Sultan Selangor.. indah sangat..

yela dah namanya pun istana kan..


kemas-kemas album gambar terjumpa plak pic lama ni..

rindu rasanya dekat semua guru-guru,

pada semua kawan-kawan..

kenangannya lebih la sikit coz ini kelas terakhir lov kat sekolah ni..


walopun lov dekat sekolah ni adalah mangsa buli..

mangsa buli oke.. itu sekolah rendah..

masuk sekolah menengah lov buli org plak.. lol.

ermmm apa lah kawan-kawan dlm pic ni jadi skrg ek?


mzt semua da brumahtngga.. hahahaha

setiap insan dlm pic ni ada story dia yg tsendiri..

setiap org penuh mkna walo pn ada sipembuli

tidak kurang jgk yg cuba jd hero..lol


pssst : korang mzt boleh agk kan? yg mn satu lov..




ptunjuk : yg nmpk mcm mgsa buli tu la ^..^'



heheheh papai..



Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang