JOM TERJAH~

Ahad, 10 Februari 2013

KOMIK MESEJ CINTA DI TANGAN KIRI - CHIBA KOZUE




Assalammualaikum,

 komik lov seterusnya adalah komik 

Mesej Cinta di Tangan Kiri dari Chiba Kozue


komik ni punyalah susah jugak nak dapat..

bila hari dijangkakan keluar lov da start carik kt kedai2..

mph, popular or mcm2 kedai lg..

but semua dah habis... habis??

ramai jugak peminat komik cam aku ye? lol


sebuah je cerita ni..pic depan


pic belakang.. i lov u  :P


so dok kirim kt kedai bku tu, tempah lah konon

minta dia simpankan kalo da sampai..

sampai yg baru tu pun dia xboleh nk simpan coz permintaan tinggi


habis lg...lov rasa habis satu klang ni lov ronda coz nk carik buku ni

last2 baru dapat...lol 

mahu tak habis, cerita mesej cinta di tangan kiri ni bestttttttttttt


kt dunia kita ada gak maen mesej2 kt tgn mcm ni

kat dunia jpun dia maen msj2 cinta kot..

lov dlu msj kt tgn coz nk bg jawapan kt member..lol


cerita cinta remaja yang best, byk sgt kisah2 menarik

dari mula persahabatan kepada percintaan

memang menarik, bg sapa2 yg nk ilangkan tension ke

yg putus cinta ke.. memey sesuai la baca cita2 mcm ni..lol


okla tat's all.. papai.. :P
               


2 ulasan:

Sha My heart berkata...

Saya baru sudah baca. Best.

Manga Komik Jepun Mesej Cinta Di Tangan Kiri, Menghayun Sanubari

Lov Note berkata...

kan...memang best sweet je ceritanya..bca sambil snyum2 sensorang..hahaha

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang