JOM TERJAH~

Jumaat, 15 Jun 2012

AKTIVITI HUJUNG MINGGU



Assalammualaikum, da tnghri da rupanya..

time2 rht ni sape pon tada kt ofs nih.. semua klua..

smua berkenderaan..geng pun ckop best la..

geng2 lov xde


dok2 ni lyn lagu, lelap2 jap

then haa ni nk story ni..


esok da hjg mngu..sbtu n ahd ni korang g mana?

yg byk dwet tu bleyh la labor kt mana2 ajekan..

so bg yg kurang sket bdwet nih kt tmpt2 umum ajelah lov poie kn? :P

slalu hjg2 mngu ni lov balik kg kt perak tu..

tp kalo da stiap mngu aku balik mati la kan..ongkos nya kwn2

ehehehe




kalo xpun g morib, morib? mati la aku da naek muak..hohoho

then g umah kakak ipo, lepak2 aje xsdp kan

kakak ipo lov xbg lov masuk dapo dia..

so mmg lov dok je kt ctu.. hidang air, mkn,

dia hidang air lg, mkn lagi..haa itu aje keje aku ni..

then bosan2 lagi.. lov bwk ank2 buah ni jenjalan..



kite kalo bwk budak ramai2 ni xbleyh g psrya like j.j or yg bsekutu dgnnya ye kwn2..

kalo nk tngok lov jadik tarzan n jane ce la buat..kihkihkih..

tgok la diorgn i semua muke da bminyak2..bpeloh2 main kt tmn permainan

di tasik s.alm.. senang kan? ala budak2 dia tau sronok je..




then sbelah pdg tu ada tempat akurium beso2 bpk..

ada mcm2 jns ikan dipamer n utk dijual kt cni..masuk pcuma je..tp mmg sronok..

dari ikn biasa ke ikn pelik2 semua ada.. syokkkk

budak2 mmg truje..

mak pak diorg pn same




ikn tu pn trot truje nmpk kami..kehkehkeh




Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang