JOM TERJAH~

Isnin, 2 Disember 2013

KOMIK 24 WARNA - CHIBA KOZUE

 


 Hari pertama Nanaka menjejakkan kaki ke sekolah tinggi/menengah

dia telah berselisih dengan seorang pelajar lelaki yang bajunya kotor dilumuri cat

entah kenapa dia boleh jatuh cinta dengan mamat tu pada pandangan pertama..


pelajar lelaki tu seorang senior yg meminati kelas seni lukis

seorang yang macam takde perasaan..leka dlm dunianya sendiri

Nanaka ni macam bertepuk sebelah tangan je..mcm dia je yg terhegeh2 

kat mamat tu..


tp layanan, renungan, dan sikap yang ditunjukkan umpama suka

namun sukar untuk dibaca. tiba2 boleh berubah..

disamping makan hati ada seorang lagi pelajar senior yang juga

kwn baik mamat tadi yg mengambil berat akan diri Nanaka


walopun Nanaka sikit pun xde perasaan kt senior sorang lagi ni

yg teruknya si Nanaka ni yg terpaksa mencari, mencungkil perasaan

mamat yg xde perasaan tu..lebih byk mkn hati si Nanaka ni

btw mcm mcm biase lah... hppy ending

cuma xmcm cerita cinta biasa yg lov baca...mmg mcm kayu je mamat ni..

lol



ok la..itu pendapat lov, korang nk tahu apa yg batu, apa yg kayu

korang bca sndiri..hahahahaha


tat's all.. papai..











Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang