JOM TERJAH~

Khamis, 30 Ogos 2012

BEAST MASTER - MOTOMI KYOUSUKE

 

Assalammualaikum kwn2, adek2, 

dan hai pd pecinte2 or pengumpol2 komik sekalian..

hppy x hppy x? haaaa

skunk ni da 5 - 6 komik yg lov tepekkn kat blogl lov ni haa



kowang g bwh sekali belah kanan korang oke..

kt ctu ada tajok2 komik yg korang nk sgt tgok

picture2 dpn n blkg dia..


itu je yg sempat pon.. ada byk tau

xlarat meyh.. hiks

jom tengok Komik Beast Master ~~ rau!! :P






cite ni? hero dia konon2 mcm filem tarzan la..

hero dia ala2 pangai mcm binatang sket... gnz xtntu arah

tp bile dkt je ngn pompan tu dia jadi tenang n baik..


cite dia cute, kwn2 dia pn klakar gile..

so beast master tu kiranya pompan tu la / heroin


beli jgn xbeli.. heheheh




Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang