Khamis, 30 Ogos 2012

LE. GARDENIE - BEN

 

Hello! kamusta kana? (apa khabar, sehat ke?)

 hope korang semua sehat walafiat hndaknyer..

ececece da xreti bg salam da ni ape cite?

huhuhu


Assalammualaikum, (salam sejahtera ke atas kamu) 

^^

jom tengok Komik Le. Gardenie plak..

buku ni antara bku yg lov xnak beli

xnak beli? yes!!


g sna cni da dgr crita psl bku ni..

semua kata bku ni frust gile kalo baca.. tp best katanya

lol


last2 sekali TERbeli jugak la...kihkihkih..









gmbr dlm komik ni semua cantek2 dan bewarna..

best jgk la cerita dia,

tp mmg ada xpuas hati bca cerita ni

sampai la hbs pun mmg xpuas ati.. lol

korang beli n bca lah sndiri ye..

xpuas ati ckp..hehe


4 ulasan:

Unknown berkata...

Blh saya tau macam mana saya boleh dapat ni buku? Email to bear-key09@live.com

LOV NOTE berkata...

kesemua buku komik ni dari gempakstarz, byk tdpt kt mana-mana kedai buku yg popular, even 7e pun ada jual jgk..

kalo susa nk dptkan boleh bli scara langganan drpd gempakstarz sndiri..

dtg sini lg ye.. trimas~~

Unknown berkata...

salam...ada jual x buku nie??kalau ada saya nk beli...kol saya terus k...nie no saya...0145089869

LOV NOTE berkata...

kak lov tgok kt mph jusco/aeon bkt tinggi klang ada lg tau bku2 ni..n beberapa lg bku2 lama..khusairi dari mn? ce tngok kt mph2 yg beso2 kalo ada lg..tmpt len mmg xde..kalo x pun boleh call gempak starz..google je gmpk strz

PENGALAMAN NGERI DALAM BILIK BEDAH

Assalammualaikum, lov sambung lagi cerita dari yg ni pengalaman-mengandungkan-anak-kedua masuk je bilik bedah semua dah...