JOM TERJAH~

Isnin, 4 Jun 2012

NAMA PENUH CIK?



Assalammualaikum semua,

lov nk tnye, kalau u all g mana-mana..

trutamanya yg melibatkan org ketiga or petugas2 dikaunter..

kalau diorg tnye nama, u all jawab nama penuh terus..

or nama singkatan sahaja?



lov xtahu la bcoz nama lov ke?

or orang tu tak faham ke? tapi mmg setiap kali

melibatkn org ketiga/kaunter mzt jadik cenggini..

tengok eh situasi nih.. hehehe






kaunter : nama cik?

lov : lina bt. _ _ _ _

kaunter : nama penuh plis..

lov : lina bt. _ _ _ _ 

 -nama abh lov pn 4 jer oke-

kaunter : cik kami tak terima nama singkatan2 nih.. bg nama penuh

lov : nama saya lina bt. _ _ _ _ , itu je nama saya..

kaunter : ???? xde aslina ke? norlina ke? salina ke?

lov : -bengang- lina je...  L I N A

-siap lov eje kan lg- lol

kaunter : oke Lina je.. nih pas cik .. maaf ye..

lov : ermmm oke la xpe..da slalu cenggini..

kaunter : xpe cik senang nama ada 4 urof je..hehehe

lov : k papai...tq..





c? slalu cmtu? sampai kdg2 lov plk yg naek angin

walopn kdg2 tu pkhdmatan kaunter tu tiptop mesra alm..

bila sampai bab nama je.. aku bengang..

coz nk terangkn 2-3x



korang2 pena kne kes cmni..or nama korang mmg da pnjg?

mksud nama (lina) = (lembut)

hohohoh lembut la sgt kan..





2 ulasan:

Diana berkata...

Empat huruf....
Senang nak isi borang..x letih tangan... :-)

orang kaunter tu saje je tuh...kate mesra alam..

lov-note berkata...

erm itulah kata abg pn same mcm akak.. org tu da mmg keje kaunter so dia nk bramah mesra kot..

tp kak bkn kaunter tu je, kaunte2 laen pn cmtu.. mcm xcaye je nama lov ada 4 urof..hehehe

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang