JOM TERJAH~

Selasa, 26 Jun 2012

BERHUJUNG MINGGU BERSAMA LOV


Assalammualaikum,

ari2 coti lov hbskn msa ngn ank2 buah,

ank kakak ipo, n cucu dia.. ^^


owh lov dari dlu lg mmg pangai cmni

suke agkot ank org g sna sni..

lov baek kan? -gile puji diri sndiri-


so mls nk cite apa,

penerangannya lov bwk diorg g pdg klang, bsebelahan

istana klang tu? tatau ka? aiyaa!


so lyn la gambo! o..o'



time kami bru smpai.. yey!! bebudak ni sonok btol tao..

ni tmn ptama bsebelahan istana klang..



tmn ni dah lama ada, n da bpuloh kali di perbaharui tau..

tgok la erna dok kayoh beskal ..-drjh 5-

skunk da ada tmpt senam2..hihi

-lov dok tgkp gmbo je xbleyh nk senam pom-

jga ank org ni weh, bkn ble buat maen..



uyul sebaya pwincess, sronok sgt dia..


alif -xingt la umo dia- ni cucu kakak ipo lov..

budak ni ko bg la kt sape pon, semua org dia nk..

jnji ko bwk dia nek kete g jln2..sonyap la dia..

comel kn? mcm justin bieber x? kehkehkeh..



memule dlu ingt nk ambk dia jd ank agkt..

tp xjadi... T_T xpela..hjg mngu dpt jumpe n jln sama2 pn da sonok..



pwincess? rmbot da pnjg tp xnk ikat.. geram btol tao..

dia la org paling bahgia skali..mak pak dia ikut je ckp dia..

bwk spupu spapat jln..haa mak pak turutkn je.. T_T



yg len dok maen, lov jga sikecik ni haaa..ya ampun lasak ko..

bdn je kecik tp sume dia nk pnjt..

korang tgok la lov kt mn ni uh..

ngn lov2 skali tpkse memanjat.. -alasan-



wow ada mcm2 jns alat senaman kt cni..

sgt sonok ye korang..

bibik ina je xdpt maen ni uh.. -ceyh aku da mule mnerima gelaran bibik-



ini adalah si pendengki, dia yg sbok nk bwk spupu spapat dia

tp xbleyh la bdk2 tu nk manje2 ngn mak pak dia..

apa diorg maen dia nk rembat dlu..

nk ajk gado plak.. geram btol tau si pwincess ni..

naseb baek la spupu2 ko xde prasaan.. 


peace umi!! peace!! -grrrrrrr-



owh sile senam bsama ye ank2..jgn gado2..

aliff!!! jato la plk ank org ni kang..



cantek kn kwsn tmn ni..sbela sna tmpt maen ank2..

sbela cni tmpt maen mak pak..erkk..jgn slh phm noo?






kwsn pijak batu, tp dari bhn plastik gitu..so xbape saket la sgt..

kalo xsaket xbest la plak kan..ni khas utk org2 tua je kot.. hehe

-prasan mude-


haaa nmpk x ats bukit sna tu? mcm ada putih2 tu?

haaa itu la kwsn istana..santek wooo

sbela pagar tu kwsn padang..ada trek lumba lari..bjln kaki..

stadium n mcm2 lagi..



haaa ini kwsn pijak batu yg mmg batu..hahaha

pijak mmg blubang kaki..saket wooo tp sedap..hahaha



owh pdg ni bsebelahan sekolah rendah keb. lov..

owh dpt tgok blkg skola pn jadi la..cyg skola ku!

skola ku hebak!!  ^_^



see? btapa tajam batu2 ini?

sgt saket n sedap..

org yg slalu kt cni kata,

kalo kite pijak rasa saket mknanya kite xsaket

tp kalo pijak xrasa saket mknanya kite ada pnyakit..

haaa ada paham ka itu kalu?

-bhse apa aku ckp ni?-



haaa nmpk x? xnmpk pn tape..

sbela sana tu gelanggang tenis..

nmpk x bumbung kecik tu?

kt ctu dlu ada jual banana split yg sgt sedap! -btol ke eje tu?-



ini pula gelanggang kereta kontrol..kehkehkeh..

korang bdiri kt ats mcm jejambat yg bumbung kunen tu..

then kontrol la kereta korang dari ats tu..

sgt best.. msa lov smpai tu..diorg baru hbs maen..



owh oke, ini pic kt pdg laen plak..btol2 kt kwsn sebok kt klang ni..


tgok la 3dara pinggitan ni.. -nmpk dek org mpk mati la bibik-


budak2 kt mn2 pn kalo jumpe air mcm ni la..

so mmg bahaya kalo bia sensorang or bkwn2..

diorg xhengat donia.. "OOOI!! TURUN!' -oh saya sgt garang oke-


"paman..cik ina marah ke tu? nape dia dok jao2?"

"xdela, korang senyum je...wat tatau"

T_T


bulatan 5 klang..kwsn yg sgt sebok..

kt tgh2 tu ada tugu keris n apa nama tu tengkolok ye? lol

namanya pn lov xhengat..



canteknyer...


hish! da ada amaran da "jgn maen air"

"jgn celopkan kaki ke dlm air"

tp bebudak ni bkn mkn saman..ngn paman2 nyer skali maen..



urmmm dah la tu weyh, jom la balik..aduhhh

model ponggong sdunia.. O.O' WOW!!



erm tat's all, sbela tu tmn pmainan baru..sgt best!!

xdan nk amek gmbr coz org tsgt ramai

tmasuk bangla yg sebok bposing kt ctu..

bau byk musyuk oke..-bau tiak-

yekkkk!


papai!!


1 ulasan:

Noor Wahidah Mahat berkata...

tetiba rindu pulak nak pi vacation!!!!

-madammondoq-

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang