JOM TERJAH~

Jumaat, 15 Jun 2012

PROMOSI KERJA KAHWIN 2012


Assalammualaikum, selamat pg jumaat yg indah kawan-kawan

pagi ni rasa tenang n gembira je..

walopun tade apa yg blaku..

da beberapa hari lov saket nih sebenarnya,



tp alhamdulillah da mula kerja dari smlm n ari ni..

oh ye, lov ingt nk buat entry ni slps lov n geng2 ofs balik dari lwtn

tp bila tgok2 balik tarikh lawatan kami adalah pada

penghujung, iaitu hari terakhir pameran ni..


pameran apa?

hehehe terlupa pula nak cite..

pameran "Promosi Kerja Kahwin 2012"

haa itu tajoknyer..

pameran ini adalah anjuran Perbadanan Kemajuan Kraftangan Malaysia


kalo nk tau lebih lanjut g laman webnyer di SINI 

lov tau ni pun coz sblm ni lov ada bukak laman tu then lov ni kan

memang pencinta seni :P

so lov join la jadi sahabat seni




ada je kt laman tu..korang carik ye patu join

then setiap event terkini korang akn dpt email tntangnya.. best!

sblm ni kami pernah pergi tp xbyk pic dpt tgkp coz

semua teruja gile then ilang xtentu pasal..kahkahkah..




then da penat, da nk pengsan dah puas bjalan baru semua bjumpa

tgkp pic kt bwh ni..heheheh



kusyuk semua mndgr celoteh dari jurupandu -wakil kraf- rombongan kami


mmg pnt jln, tmpt nih sgt besar..

bkn ada 1 tp byk sgt tmpt lg yg blom kami terokai.. hehe



pic bramai2..ala mcm biasa pic lov tadew oke..

lov lebeyh ske jadik potogeraper aje..huhu.. :P

-jurugmbo knon, pic tu pn nmpk beno senget kan-



jom g tengok pameran ni..best tau..

netau kalo ada yg nk kawen kan ank ke, bakal pengantin ke?

nti uols bleyh dpt ilham kt cni...

jom2!!





 

Tarikh :  20 Jun hingga 2 Julai 2012

Tempat : Kompleks Kraf Kuala Lumpur -google ye- :)











Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang