JOM TERJAH~

Selasa, 19 Jun 2012

SPIDER-MAN









Is it a plane? no!!




 is it a bird? erm myb, but no!!




 is it a spiderman? no larh!! spiderman taken already..


O.O''

So? what kind of superhero do you want to be?

thehehe  ^ ~ ^





-dreaming already-


If i were given a chance for being superpower,

 saya rasa saya nak jadi octopus (sotong kurita) superpower

hey! why not haa?



dia comel kan?


sotong kurita boleh bertukar warna kulit tau,

itu bgntung kepada warna persekitarannya..

selain itu, sotong kurita juga dianggap sebagai haiwan yg cerdik

dan penyayang.. sesuai sgt jadi superhero kan?

xcaye? g carik ensiklopedia cpt!! -betul ke lov eja?-
:p

octopus ada 8 kaki tau, di bawah kaki octopus tu ada

senjata yg boleh menyedut n untuk melekat dengan kuat..

mr octopus akan jadi superhero yang sangat disayangi oleh semua oke..





sebab? oke.. ini sebab-sebabnya..

octophero -nama yg lov bagi- boleh melawan orang jahat secara beramai2

menggunakan kakinya yang banyak tu..lilit-lilit semua sampai tecekek..

then sedut kepala mereka n lemparkan mereka jauh-jauh

-buang daerah-  ^^

dari penduduk yang aman damai n bahagia..



-octophero-  :P


then bukan itu aja oke,

octophero bukan sahaja boleh menggunakan kaki n sedutannnya



my octophero juga akn menggunakan senjata rahsianya,

 iaitu DAKWAT HITAM untuk mengelirukan penjahat

or untuk menghilangkan dirinya dari ditangkap penjahat..

dasyat kan octophero..

selain mjadi superhero, octophero juga dicipta untuk serbaguna..kihkihkih


yela seperti membantu komuniti untuk mengangkat barang, berkebun,

membeli belah, membantu di dapur.. oooh dia byk sgt kaki yg sgt berguna oke..




selain daripada itu,

 dia juga boleh membantu dalam menjaga haiwan peliharaan

pergi ke pasar, dan melayan kanak-kanak..

owh kanak-kanak akn sgt sayangkannya oke..

my octophero sgt penyayang.. :)




then tak perlu lagi susah-susah nak carik pembantu rumah,

pengawal ke babysitter ke..octophero sgt2 boleh membantu.. see?



owh jgn lupa, setiap superhero boleh terbang oke..

yela xkn nak menyelamat kat darat je..bagaimana pula di udara kan.. x aci tau

kalo kapal terbang lmbt boleh je suruh dia hantar kan g memana..

tp seat hanya utk 8 org aje k..

muatan berlebihan tidak dibenarkan.. ^^




Octophero bkn mcm Dr Octopus yg jht tu tau...

Octophero sgt2 baek dan disayangi ramai..

terutama sekali kanak2..

heh..


sesuaikan OCTOPHERO lov ni..

octophero dtg mmbantu kwn2...

siuuuuuuuu -im flyin- ^_^





Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang