Rabu, 22 April 2020

PENGALAMAN NGERI DALAM BILIK BEDAH




Assalammualaikum,

lov sambung lagi cerita dari yg ni



masuk je bilik bedah semua dah tunggu, doktor masuk terus kata ok teruskan..

doktor kata ok kita dah masuk ubat dan u ibu xkn rasa lagi apa kita nk buat pd u..

u setuju? tanya beliau..


aku jwb, doktor tengah potong perut saya ke? aaiiii u boleh rasa lg ke?

doktor tanya aku dgn nada terkejut..aku jawab ya..rasalah doktor..

doktor kata, saya belum potong u lg..saya cuma lalu-lalukan saja untuk

tengok u boleh rasa atau tidak and u sepatutnya xboleh rasa lagi..

yup..saya rasa doktor..terus doktor bg signal pg misi utk tmbh ubat bius..


ok skrg u rasa x..? masa doktor tanya tu tiba2 misi menyampuk..

ok doktor semua dah ready..bole mula.

terus lov menjeret...jangan!!!! doktor saya masih boleh rasa!!! jangan doktor...

entah kenapa lov boleh rasa pisau tu lalu dkt tmpt opret yg lama..

xpasti samada lov trauma dgn pembedahan yg pertama or lov betul2 rasa pisau tu..


oh god!!! u ni kenapa? u patut xboleh rasa...kita dah tambah bius..doktor marah.

aku menangis..jgn potong saya doktor...lol

teruk betul sbb aku rasa pisau tu..ngilu wei..aku xtau mcm xde kne bius rasanya..


ok cukup2 pengsankan dia..kata doktor. mungkin lebih senang dia dgn team nya buat kerja

terus aku xsedarkan diri.


lps tu rasa mcm ada org kejut2.. aku tersedar...tgok ank u...girl.

aahhhh???? girl? aku terkejut..ingatkan boy..heheh

dia nk bwk pegi mana anak saya..aku tnya..its ok..u relax..bby u sht..dia kne pergi cuci dulu..

aku tau doktor tipu aku..terus aku xsedar semula.


sedar balik aku sorang2 dlm bilik tu dgn misi lelaki..terus aku tnya..

en..bby saya mana? dia jwb dgn jujur...

bby akak ada mslh sket..lahir xckup bulan kan..

jantung dia xsempurna lg..so masuk dlm nicu,

ya allah sedihnya hati lov...menangis2 lov dkt ctu.


masuk misi perempuan dia mrh misi lelaki tu sbb bgtau..dia kata kang ibu tu 

xboleh terima kang mcmn..ko buat dia sedih buat apa..

lahh dah dia tnya..aku jwb la...kenapa nk tipu2 pulak..nti dia tahu jgk kan..

dah diorg berdua plk bergaduh dkt ctu.



1 ulasan:

Miasha juanna berkata...

Salam Lov, kalau saya nak beli komik lov bolehkah?

PENGALAMAN NGERI DALAM BILIK BEDAH

Assalammualaikum, lov sambung lagi cerita dari yg ni pengalaman-mengandungkan-anak-kedua masuk je bilik bedah semua dah...