JOM TERJAH~

Isnin, 28 Januari 2013

KOMIK DUNIA DICIPTA DGN GEMBIRA & PENUH GEMBIRA





Assalammualaikum,


 dunia dicipta dengan gembira  dan Dunia dicipta dengan penuh gembira

ni adalah dua buah buku yang sama ceritanya...

permulaan cerita dan penghujung sebuah cerita...

sambungan..
  



 bila baca cerita ni lov rasa mcm menyampah plak..meluat

coz cerita cinta antara pelajar dan gurunya...

kalo tidak silap lov la..

kalo lah budak2 remaja diluar sana

lebih2 lg negara kita ni yg mbacanya..

mmg teruk..pengaruh yg tidak elok sama sekali ok..

 tapi kalo remaja tua macam lov yg baca kira ok la..

itu pun rasa meluat gak kan.. :P


mcm biasa ni sebuah kisah cinta ...perjuangan utk berjaya...

keberanian dlm bercinta.. yuks.. :P
 


cerita dia best cuma ada unsur2 yg tidak patot diletakkn dlm ni

kalo hndk djual kt negara ni.. lol

lov bca 1x je cerita ni...18sx ok...

walopun kt japan dia ltk umo 16 ke ats utk  bca komik

bg lov 16 or 18 tu xpatot lg bca kisah2 cinta romantis remaja mcm ni..

xpatot xpatot...umo 20 baru ok kot... ^^



but d way, itu pendapat lov.. last kata terpulang pd 

pendapat korang masing2 untuk menilainya..

adios!


Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang