JOM TERJAH~

Ahad, 10 Februari 2013

KOMIK ORGANISASI RAHSIA SEKOLAH - SHIIBA NANA



Assalammualaikum,

ok kali ni lov nak cite psl komik

Organisasi Rahsia Sekolah..


tgok muka depan komik ni rasa cam best ajekan?

mcm semua hero2 je dlm tu..hahahaha'

ensem pun ensem kan? :P

-lov ke yg ckp cmtu-


cerita ni ada sebuah sahaja komiknya...

so mmg antara komik patut beli... ala bukan kisah cinta sgt pun

lebih kepada hidup sebagai pelajar sekolah..

n ada mcm2 ragam dekat sesebuah sekolah...

biasalah kan..


cuma kalo korang nk tahu sekolah2 dekat jepun ni dia ada

kebenaran untuk setiap pelajar mengikuti setiap kumpulan

 yang ada dkt dlm sekolah tu


kumpulan tu pula terpulang kepada beramai ramai ahli yang boleh diorg kumpulkan

sebagai tetapan untuk menubuhkan sebuah kumpulan

xkira kumpulan apa janji kumpulan tu mendapat sokongan

ramai pra pelajar dekat situ dia dah dia akn dianggap sebuah kumpulan


cikgu2 or guru besar pun xboleh kaco..

kemudian kumpulan ni akn ada sebuah bilik untuk penubuhan mereka sendiri..

semakin ramai ahli semakin penting kumpulan itu kpd sesebuah sekolah..

lov tau semua tu dari bhn2 bacaan lah ok..not komik only..


 
so cite ni bermula bila girl kt ats ni mula diganggu oleh someone..

yg dia xkenal.. so dia minta bantuan kumpulan yg dipanggil

Organisasi Rahsia Sekolah yg diketuai

dan dianggotai oleh mamat2 yg ensem2 belaka

dkt sekolah tu..



so? korang rasa boleh ke diorg bantu girl tu dlm mslhnya?

siapa sebenarnya yg buat mslh tu?

hahahaha da mcm iklan lak kan..

cerita ni mmg best..cam biasa..kalo xbest lov xcite.. fufufufu



papai ~~~~


     

Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang