JOM TERJAH~

Sabtu, 21 Februari 2015

KOMIK GYO : REJAM GELIANG - JUNJI ITO



Assalammualaikum

dah update2 komik Gyo Rejam Geliang ni baru

perasan komik ni genre seram..


lov ingat xnk campo komik seram last2 nanti baru nak update semua sekali

tapi ni kira cincai la ye..huhu..


komik ni memang seram, nampak mcm xbest je kan..mcm cerita

sains fiksyen je kan..tp serius seram..

memang best..


cuma katun2 dlm ni nmpk la mcm watak

katun dolu2 sket..myb penulis or pelukis ni nk wujudkn

suasana seram tu kalo dia lukis comel2 kang xseram la plak kan..

 


cerita ni bermula dgn psgn kekasih yg bercuti kt sebuah pusat peranginan

kt ctu diorg temui mkluk yg pelik2,

makin lama makin pelik n makin byk pulak makhluk2 tu..

selepas tu manusia pulak makhluk2 tu serang n mkn..

sepasang kekasih ni pn kne kejar jgk dgn mkluk2 tu..

mcm kelakar kan..haa korang xcaya korang baca..cerita dia memang best..


buat kita nak tahu lebih lagi..mana datangnya mkluk2 pelik tu..

kenapa mkluk tu serang mnusia..

siapa dalang disebalik semua yg tjadi tu 

n apa jadi pd psgn kekasih tu..

teng ten teng...thehehe

 

 

pd buku kedua, jumlah makluk2 pelik tu da menguasai seluruh jepun

akhirnya diorg dpt tahu mkluk2 tu dikawal oleh mesin

psgn kekasih tu plk makwenye hilang entah kemana..

pakwenyer bagai nk gile carik..


punyalah dia syg kt makwe dia..akhir cerita tu sedih coz

pkwe tu tgok sndiri makwe dia kne mkn n kne rasuk dek makluk pelik tu

pic buku no.2 tu adalah makwe dia yg dah kne mkn dek makhluk tu..


bsama dia adalah doktor kalo xsilap..

so diorg bdua la yg carik jalan utk settlekan mkluk2 pelik ni..

best, seram, sedih..semua dlm satu..


beli jgn x beli..


papai~~

 


 

Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang