JOM TERJAH~

Ahad, 13 November 2011

KITE NI MISKIN SANGAT KE UMI?


Adesh!

kalo dgr ayt2 pwincess skunk mmg agk menusuk ke tlinger..

mmg mcm2 ayt perkataan yg dia guna..

baru2 ni coz bz jaga bpknyer ekciden..

kuranglah sikit tumpuan pd dia (pwincess)

so mmg byk mntk tolong dia ambk kn brg utk bpk dia..

itupun time lov tgh bz msk ke, mndi ke, nk solat ke, n mcm2 lg la..

ayt ni kua time lov nk cuci luka bpknyer

lov ckp ngn dia "adek tlg mi ambkkn peti ubt tu"

dia pun cpt2 bangun..pusing sana, pusing sini..

lov pun pelik, ko kenapa dek? carik apa sampai cmtu?

"peti ubt la mi, kan mi suruh adek ambk peti ubt..." jwb dia.

"larh.. peti ubt tu kt dpn ko je dek oi..nape mcm ssh2 sgt?"

dia buat muka pelik, "mana mi?"

 "ishh adek ni, tu la peti ijo dpn mate ko tu.."



"ini ke mi? ini bkn kotak kasut umi ke?"

o.0'

"errr mmg la itu kotak kasut, kite xde peti ubt letak lah dlm tu nape xbole ke?"

tros dia duduk kt sbelah uminya.. 

"kite ni miskin sgt ke umi.." ckp dgn muke sedeh..

hahahahahahahahahahah

tmbh lg,

bhahahahahahahah

jhtkan lov ni, ank aku punyerlah sedeh..aku g gelakkan..

pastu baru sedo diri, baru ckp ngn pwincess,

"adek ni apa la, umi ingt peti ubt ni xdela penting sgt sampai nk kne ada 

peti ubt yg ada lmbg bulan sabit tu, ckup ada ubt2 yg penting suda..

ini pun mi beli coz adek kalo maen mmg slalu tjatuh.. mi beli yg ringkas2 je ni..

tp skunk pentingla ubt2 ni utk abyh adek ni..hehehe".


PETI UBAT KELUARGA LOV 

^^ hihihihi


Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang