JOM TERJAH~

Ahad, 6 November 2011

KITE MERANCANG TUHAN YG MENENTUKAN

 
Nak kata satu usehe,

ntah la, usehe ke?

or ble kot kalo lov kata satu perjalanan yg lov sndiri xnk senaunyer..

xdirancang pun tp nta la tibe2 je

lov setuju n truskan jgk bende ni..

pjalanan bermula dari awl tahun 2011 ari tu.. kalo xslh, bln 3

sampai la skrg... dah bulan november pun.

akhrnyer lov bjaya jgk harungi semua bende ni..

tiap kali kne tempuhi pejalanan ni rasa mcm

nk kne bunuh je..

bengang, sewel, nak nanges pun ade..

tp berkat kesabaran abg lov yg xjemu2

bg peringatan, semangat, tunjuk ajar

akhirnyer,

pd cuti depavali baru2 ni 

lov terima lesen kereta yg da bjaya lov amek..

lame ko.. lov ambk2 tu ingt nk benti tgh jln..

coz mls sgt nk kne g blajau..

or xpernah terpikir pun nk bwk knderaan sndiri..

tp dek kecoh nti ops kami akn berpindah,

or lov pun dah tawar hati nk dok ops tu.

last2 skunk lov dah pun bwk kereta g kerje genap sminggu ni.

alhamdulillah, hrp2 xde apa2..

pengalaman bwk kereta utk petama kalinyer?

erm,, nti lov critekan oke..

tp cite ni thenti kt cni  je..

yey!!! lov da ada lesen!!! 

pic lesen? malu la.. ^^

ufufufu...








 

Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang