JOM TERJAH~

Ahad, 6 November 2011

PETUA UBAT DARAH TINGGI (3)

 
Petua lagi..

bkn apa, lov ni jns yg cpt lupa.. so nk coretkn kt cni..

mn tahu utk masa hadapan kalo pnjg umo..

paling tidak pun dpt dikongsikan bersama kwn2 yg laen..

bende2 baek cmni xelok simpan sensorang kan..

sharing is caring...

so ni dia last kot, petua psl drh tinggi ni..

myb kwn2 laen ada petua jgk n myb berlainan..blela kongsi2kn bersama..

petua ni menggunakan TIMUN JEPUN @ LABU JEPUN

ada 2 panggilan, lov xtau korang panggil apa..

tapi setahu lov, timn jepun tu pnjg, kecil bulat n berwarna hijau gelap tu..

mcm timun kite jgk.. cuma timun kite gemuk pendek, jepun kecil pnjg..

warna pun agk berbeza..

tp ini laen, ini rupa dia mcm jambu kite...

tp bukan jambu oke.. org ramai panggil dgn panggilan LABU JEPUN..

ambil satu biji labu jepun ni,

then blend ngn air msk (sbyk 1/2 cwn)

kmudian minum...

senang je kan...

nasehat dari mkcik lov, ketiga2 petua ni xboleh diamalkan serentak..

tp kalo nak mencuba ketiga-tiganya...

cuba buat dgn satu petua amalkan satu minggu, kemudian..

amalkan petua kedua diminggu hdpnnya pula..

begitu juga selanjutnya..

sory xde pic, puas lov carik kt wiki tp xjumpe...

salam sehat kpd smua... ^_^


2 ulasan:

zainab_baniaz berkata...

Ni boleh suruh emak amalkan ni...

lov_note berkata...

yup mmg elok specially utk yg mmg mngidap drg tnggi..

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang