JOM TERJAH~

Ahad, 6 November 2011

LANGIT RUNTUH? SIAPA YANG BERDARAH TU?

 
Alhamdulillah semoga selalu dipelihara oleh Allah s.w.t,

sedang dok rehat ngn 2 GBS lain, with one of my bosses..
tibe2 terdengar mcm petir 

member2 dah menjeret..

lov plak masa tu tgh bertelepon, utk oder mkn tghri

tros lov lari slamat diri mcm langit nk runtuh pun ada

lari2 masuk bilik 2nd bos..kebetulan dia mmg xde.

lps tu tros tdgr bunyik kucing bergaduh..

ngiau2 mcm dlm ops kami..

klua2 bilik bos tros g tmpt duduk lov..

skali.....



lagi satu je lg, kne la himpap kepala lov ngn syilink tu..

owh! amatlah bahaya..

ini pejabat ke tmpt pemusnah orang?

lol

tgok kt meje member sbelah lov tu, mmg trok wooo

selalu kwn tu ade tp ari ni dia kua plak..

mmg naseb dia baek tollah ari ni..

tgok kt bwh meje tu ada tompokan darah..

mak aiii takot weyh.. mcm tmpt jenayah


rupa-rupa drh ank kucing ni,

dia dibawa lari oleh ibunya,

coz ada sekor kucink jntn tgh kejor 

myb nk bunuh ank kucing tu..

syg mak dia kt anknyer.. walopun binatang kan...

tp coz tjatuh dari syilink, luka kt leher dia

tp jgn riso kami dah selamatkan dia..

dah letak ubat pun..

haiwan pun tahu sygkn anknyer.. tp syg,

coz ada antara kite yg xreti nk syg ank sendiri


miau2.. :P


Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang