JOM TERJAH~

Khamis, 16 Jun 2011

Kalau Tuhan Dikenali-Mawaddah



Bila terasa diri terlalu sibuk sangat,


Macam dah takde lagi hari esok,


Bila Sakit tu rasa mcm dah nak mati,


Bila rindu menjadi sendu,


Lov akan dengar lagu ni,


suka sangat lagu ni coz,


ianya akan mengingatkan diri ini tentang Tuhan Yang Maha Berkuasa


semoga lagu ni menjadi dorongan dan dpt mengingatkan diri kita akan Allah s.w.t


bkn apa, kite manusia biasa..


manusia yg tidak pernah terlepas dr melakukan sebarang kesilapan..


kdg2 perasan, kdg2.. tidak sedar sama sekali..


Semoga kite sentiasa mendekatkan diri kepada Yang Maha Esa..


dari Nya kite dtg... kpdNya jua kite akn kembali..



2 ulasan:

wa khairul onggon berkata...

Lagu dan kumpulan nasyid favourite saya :)

lov_note berkata...

sory kalo lagu agk slow... u ols ble nengok di youtube oke.. cari je tajuk lagu tu...tengkiu..

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang