JOM TERJAH~

Rabu, 8 Jun 2011

DEMAM PULAK..



cuti pun dah nak hampir tamat,
tinggal beberapa hari je lagi boleh pulak anak kesayangan lov ni demam tetibe...

dia start demam lepas kami balik dari kenduri di kampung minggu lepas..

waktu kenduri tu memang rasa penat sangat, yela dekat rumah sedara pun

tapi kita bukan boleh nak rehat-rehat nak duduk-duduk santai je kan..

tolong2lah jugak buat bunga telur..

my pwincess ni? haaa apa lagi bila dah berjumpa dengan sepupu sepapatnya..

maennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn jela tak henti-henti..

so sampai masa nak bertolak balik tu hujan turun dengan lebat kat kenduri tu..
memang kami redah hujan dan terpaksa berhujan ..

dengan tetamu nya.. sedara maranya.. mana nak nyorok?

balik2 tu semestinya lah dah penat ngn kenduri, penat ngn perjalanan,
penat macam2 lagi lah..

hahahaha
kalo ble nmpk bibirnye bhgn bwh pecah2... pns la tu... cuaca pn skunk xmenentu...


so start semalam pwincess dah mula demam, selsema and batuk2'

tu smalam.. hari ni? dia langsung xboleh nak bangun.. bangun makan, mkn ubat,
lepas tu muntah.. then tido balik...

adoyaii anak umi weih.. dah dekat nak sekolah ni nak oi nape lah ko saket tetibe ni...

-lov pn sedang bercuti 3 ari, ari ni last.. esok dah start keje balik..-



pss : semua tu ketentuanNya..semoga anak umi cepat sembuh...

Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang