JOM TERJAH~

Ahad, 19 Jun 2011

KOMIK BARU LAGI...



komik terbaru lov, lov singgah kt tesco ampang kot masa tu


masa on d way nk g banting tu..


beli lah komik bebuih cinta ni...RM8.50


ceritanya mengisarkan tentang kaum ikan duyung yang berubah menjadi manusia


dan berada dikalangan manusia biasa


kisah ini bermula apabila ada seorang gadis biasa meluahkan rasa cintanya pada


pada seekor duyung..


bermacam perkara aneh, sedeh yang berlaku kerana duyung amat membenci manusia..


kerana bagi duyung, manusia sangat kejam dan suka membunuh duyung..



ilustrasinya bewarna warni... lukisannya juga sangat cantek dan menarik...

kisah ini menjadi sangat menarik lagi
apabila ada diantara adik beradik duyung ingin membunuh gadis yang mencintai adiknya..
macamana akhirnya? huhuh belilah ek.. >:)

ini komik kedua yang lov beli..


komik ni dari mula-mula tengok macam xmenarik langsung..


coz kulitnya yang bewarna hitam.. patu gambar-gambar wataknya pula buruk


kecuali gadis rambut panjang lurus tu..


tapi ayng buat lov beli adalah kerana ianya KOMIK SERAM..


pd pandangan lov komik seram mesti ilustrasinya agak kureng dictu..


lepas tu penulis akan sengaja membiarkan pembaca terkeliru...


dan banyak berfikir..



seperti yang dijangkakan.. -kdg2 jangkaan xtepat pun-

memang cerita ni best!! & SERAM!!!!


cerita ni mula-mula lai dah amat menyeramkan ,


dan mengelirukan...


pada pertengahan cerita kite akan rasa kite dah kena tipu ngn penulis ni..


hahahaha


dari ctu kite boleh tahu penulis ni amat bagus,
coz dari segi pembacaan je dia dah ble mainkan perasaan dan kekeliruan kita.


memang sape 2 yang minat cerita seram tu patut beli cerita ni...


gambar-gambar dia xdelah teruk sampai xnmpk apapun


ia tidak terlalu penuh ngn watak atau tambahan gambar yang menyemakkan...


so g la beli cerita ni...


memang banyak komik2 seram yang lain, tapi lov xbeli sangat coz gambar dia agk


menyemak penuh sangat dan sangat-membosankan dgn kaler yang gelap sahaja.


tapi komik ni x....ianya memang best dan sangat berpuas ati... <3


psst : my comic book now is 157!!


hheheeh

Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang