JOM TERJAH~

Khamis, 23 Jun 2011

OFIS LOV TERBAKAR, PWINCESS KAT DALAM

coz akan ada pemeriksaan dari pegawai atasan nnti,


kami geng2 ni pakat2 la nk dtg keje ari sbtu, mngu..


ari cuti nk kje so kne la bwk si kecik tu..


siap bekalan sume..


geng2 yg lain pun siap masak2 dari rumah dah mcm org nk g picnic kami ni..


mslh aircond pjbt ni dah lama dah sebenarnya..


dah ramai yg dtg n cuba btolkn aircond tp sume xbejaya..


nta mcmn ada brg lov tertinggal kt pjbt ats..


so pesan kt pwincess dok ofs bwh diam2.. mi dia nk naek ats jap..


dia pun oke je..


btw bila da naek tu rasa xsedap hati plak..


coz on d wy nk naek tu da terbau mcm ada bende terbakar


maken lama ati maken xsedap..nk buat kje pun xble..


tros lov turun cepat2..


turun2 je tgok semua org gelabah sana sni..


pjbt lov penuh ngn asap...


dlm keadaan yg penuh asap tu, ngn kwn2 yg kelam kabut keluar..


lov redah gak masuk coz xnmpk pun pwincess kt luar..


dlm pale otak mst dia dok je kt tmpt lov tinggalkn dia td..


patu nmpk dia dlm asap tebal keluar pelahan-lahan..


Ya Allah terkejut sgt.. naseb baek xapa2..


jantung dah nk terkeluar da..


terus lov peluk dia bwk keluar jauh sket dari ofs..


bantuan tiba pdm asap n sedikit api yg menyala...


plug utama pun dah dimatikan...


alhamdulillah semua xapa2 pun.


so ni la pic keadaan slps semua reda.. check it out!



nmpk x? nmpk cam sikit... tp bahaya ni..hishh mmg menguji btol..

ini pic skrg, yg terkini iaitu setelah ianya dibaiki oleh juruteknik yg lain..



my working space... maseh ada asap lg.. tp dlm pic xnmpk..

aspnyer ada kandungan apa lov pn tatau..

coz ianya boleh bvuat mata merah dan pedih gegile...


pjbt gelap gelita.. namun bersyukur sgt2 coz kejadian ni berlaku sewaktu kami ada,


time ada org kalo xde org bygkan lah.. tentu api semakin marak..


tntu bngunan pjbt kami hbs terbkr..


alhamdulillah semua selamat ..




ps : skunk kami dok mcm dlm bilik dingin beku... sejuk gile la plk.. hohoho

1 ulasan:

aLin berkata...

alin said :

peh kak..seb bek smpt slamat kan..kalo rentung opis pasni bkeje jela kat lobi bwh nun..hikhik

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang