JOM TERJAH~

Khamis, 16 Jun 2011

IMPIAN MORIB HOTEL - LOV G KURSUS


Selamat Datang ke Impian Morib Hotel.... hoyeh!


lov berkursus kt cni dr 13 - 16 jun

peserta dari Selangor lov n kwn ofs.. kami berdua girl.. :P


peserta dr seluruh negeri di Malaysia


Sabah & Sarawak juga lah..


sonok gak bile sesekali kursus dekal hotel-hotel ni..


xdelah pusat latihan je, agk boring dictu..


kursus apa? ermm korang xnk tahu.. :)




Kaunter pendaftaran/sambut tetamu/ dan semuanya lah coz ada 1 kaunter je kt cni.. kikiki
kalo tgok kaunter tu nmpk agk biasa je..
yelah hotel ni pn berada dlm kawasan perkampungan gak la..
belakang hotel pantai morib sebelah tnh kosong, dpn dia kubur.. :o
tp tmptnyer mmg menarik n harga yg agk berpatutan ...


ahh? ooo ini bkn iklan eh, ni pengalaman lov kusus kt cni je.. heh.

ni lah laluan nak menuju ke bilik, walaupun dekat je klang ngn Banting?
tp dek kerana kami di bawa ronda2 oleh abg driver ofs ..
opssss!! bkn scandal2 eh.. or bkn mkn angin..
ada byk urusan tp xde kenderaan so byk2 masalah
dihimpun satu the saketkn kepala..
akhirnya kami berserah jnji sampai.. hahahahah
mcm korang fhm en lov ckp cmni.. ala wat2 je phm..
-luahan perasaan- :P




kene naik tangga 1 tingkat ni utk ke bilik lov ..
tertibe lov terperasan 1 munger opss bunga comel sgt..
nmpk x kck je dlm pic ni? xnmpk? haaa tgok bwh..
v
v



cantik tak?!!! hihihih comel je..dia je skuntum kt ctu.. ehh? skuntum ke sebatang? erm apa2 aje lah..



ini laluan ke bilik kami, byk pintu2 bilik kt cni.. so jgn tersalah bilik suda.. hahahaha :P


okeh itu nombor bilik kami selama berkursus ni... selamat datang!!!
fuhh penat gile dok dlm kete g putar satu dunia!!
kami nak berehat!!
zzzzzzzz



owh itu dia org pertama yang masuk nk serbu katil! :P
jom masuk!




haaa itu dia seperti yang dicari!! hahahaha
ada sebuah katil besar dan sebuah katil bujang..
dah member rembat katel besar lov amek lah katil kecik..
:P




nmpk tak cara member rembat katel? lol!!
dia dah campak beg2 dia kt ats tu.. siap ngn bantal busyuk ank dia..
utk pelepas rindu.... betul ke ni?
bantal ni bantal ank akak ke bantal akak?? muahahahahaha
..
lov tros g cermin tepi tu nk tengok apa ada di sebalik langsir....
jeng jeng jeng!!!!

v
v
v
v




woahhhhh kolam rupanya? canteknya lahh
sejuk mata memandang...
kalau tahu berenang ni dah lama lov terjun dari atas ni..
-kalo pandai berenang lah-




tgok kanan pulak.. woahhhhh besarnya kolam ni.... seronoknyer.......
"bestlah akak..." -borak ngn kwn-
"woahhhhh canteknyer... "
sekali kwn ckp "ko ni kenapa? xpernah jumpa kolam?"
kuangkuangkuang -ambek obat-
-mn prnh kak kt uma cume ada kolah je-
bhahahahahahahahaha

x kesahlah kak... nk terjun gak ni cam best je...
tengok bwh dekat ke jao eh?


v
v
v




errrr urm xdelah jauh sangat pun...


tp xpelah... kite lama kt cni.. -alasan-



ermmm canteknyer lahhh,

takpelah dapat tengok pun jadik lah labuuu

cuci mata maa... blub blub blub blub...



ruangan rehat kat luar dewan kuliah kami sewaktu berkursus disini..


best dan sangat merehatkan...


dok cni sambil-sambil meneguk secawan kopi dan sepotong kuih..woahh nikmat!




dewan berhadapan dengan dewan kami,


kalo xsalah ada 2 dewan disini.


1 dewan kelanang dan 1 lagi dewan kami iaitu dewan jugra..




tempat di mana minum pagi dan minum petang disediakan...


memang seperti suasana kampung.. mendamaikan..



apatah lagi keadaan disekeliling memang sekitar kawasan kampung..


hijau je mata memandang...



cyahh!!! ini dewan tempat kami dok berkampung selama 4 hari berkursus ..




pemandangan dari bawah... atas tu lah bilik semua peserta


pemandangan dari belakang bilik kami.. sebuah taman kecil sebelum ke kolam renang...


menarik berada disini... cantik sangat.




haaa tu la pantai morib.. kawasan ini tertutup.. memang bukan untuk bermandi manda..



myb tempat ni dalam dan bahaya kot.. myb lah..



sepanjang berkursus ni lov melantak-lantak kopi o dan kopi susu disini..


memang lah lov penggemar kopi tapi kopi kat sni rasa sedap dan lain pulak


so sape2 yang singgah disini -daerah banting-


jangan lupa ke kilang kopinya oke..


kopinya best!


ada tajuk-tajuk kursus yang best.. tapi bila tiba time xbest tu... ya ampun


mengantuk gile kami habis semua gula-gula yang disediakan..


sape kenal gula-gula kat atas ni?


yeee inilah gula-gula yang boleh membelah lelangait dan lidah..


gula ni tajam..


zaman dulu gula-gula ni dijual 6biji 10 sen..murah kan...



tajam-tajam pun kami pulun gak coz dah mengantuk sangat..


ini dah piring yang keberapa lov pun xtau...tapi byk jgk lah kami mkn.. hohoho



lov suka ngn ukiran corak pokok jagung ni... kalo xsalah lov ukiran ini dari pasir..


yeke? rasanya lah..



kami keluar untuk ke dewan makan pada jam 7.30 pagi..



cuaca kat sini memang panas, myb dekat ngn kawasan pantai...


tapak projek bersebelahan ngn hotel kami...




pokok dimana org-org tua kata pontianak suka dok dalam ni berselindung..


kemudian terbang apabila hari malam..



hahaha mana lah lov tahu.. itu cuma cerita orang-orang tua..





kolam renang... luasnya...nk lompat je rasanya,..


tempat beristirehat.. owh romantisnya..
kalo dpt berdua-duaan ngn abg kt tepi kolam ni.. miahahaha -gatai-


suasana petang yang indah.. seronok kalau dapat bersama keluarga kan...ermmm


kolam lagik!!! hahahaha





laluan di taman yang menghijau... dah nak masuk bilik time ni..
ermm cayangnyer tempat ni..




dari jao pn still nak tgkp pemandangan ni lagi..



hahahah


capture it remember it...






kedai jual jajan pun ada jugak... yey kami mmg suka tempat-tempat mcm ni...



bekalan stok itu penting.. hohohahah





lov yang dah pening berkursus... -xde keje la tu-


ehem-ehem mamawafi time nk balik...sonok sakan ni.. huhu..

and tis is me... agk penen n mereng gitu,.. :P








SEKIAN TERIMA KASIH..











2 ulasan:

aLin berkata...

wah cntiknye hotel ni..bleh diketengahkn sbg tmpt hanimuun...hahahaha

lov_note berkata...

hotel ni biase je lin, cume jao di perkampungan.. suasana tu tenang.. & yg menariknyer kt cni xberapa ramai pengunjung..

-myb tu coz morib ni mmg byk hotel n tmpt istirehat yg len-

apa kata cecebe dlu..baru tahuuu

ps: yg xsdpnyer cume 1 = ramai pkerja bgla.. hohoho

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang