JOM TERJAH~

Rabu, 8 Jun 2011

IM 30 TIS DISEMBER TP RAMBUT DAH BERUBAN!!!


Sebab lov ni memang pakai tudung kt mn2 pun, so rmbut lov ni mcm dah ada byk kelemomok :P
so ble dah ada kelemomo ni rambut mztlah gatal2 je.. bukan kutu lah!!! aisyoo..
bile ada msa teluang -slalunya mlm la..
-
lov ske cabut rmbut2 gatal.
. mcm rambut-rambut rosak lah..
lov xtau org lain myb lov je yg macam tu.. pakai tudung kelemomo jdik byk.
.
cabut puny
er cabot.. tercabot rambut uban..
tros lov gelak2 sambil tgok kt abg yg dok kt sbelah.. abg kata
"apa awk ni? tetibe je gelak2?"
lov jwb "eleh..buat xtau konon, ni asal ltk rmbut beruban kt kepala org?"
LOL!!!!! -xsdo rmbut sndiri-
patu masa balik kg... on d way balik tu sempat gak la tarik2 rmbot gtl.. :P
tcabot lg skali rmbut uban... haisyoooo!!! "ehh rmbut uban? bia btol ni?"
"hahahahaha" abg dok gelak kan.. "tula awk tu, awk tu xnk mengaku awk tu dah tua..
.
tp pangai maseh mcm budak2.... xtau la saya"
..
ADESSHH!! TERKONO DEN SBIJIK..
hurm yela2..ngaku lah ni..
stakat ni lov dah jumpa 5 helai ra
mbut beruban oke..
TIDAKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
membe lov kat
a myb coz lov ni ske tuka2 syampu..
tp xkot.. huwaaaaaaa -xnk ngaku-
lov da tuer .. ;(



tidakkkkkkkkkkkk!!!!

Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang