JOM TERJAH~

Selasa, 5 April 2011

SIAPA YG MEMBAKAR AL-QURAN TU?

balik2 dari kerje tadi abg lov terima mesej dr kwn sekuliah dia.. ni cite dia.

dia n beberapa org kg yg tinggal berdekatan ada tnmpk org membakar sampah pg2 buta td.. iaitu wktu sblm subuh.

diorg rsa pelik la coz ada plk org mmbakar sampah pg2 bute cmtu.

lps solat subuh n hari pun dah terang sikit dia pun pergi lah tmpt org membakar td.

ada satu kwsn la. alangkah terperanjatnya dia ada cebisan ayt2 al-quran yg separuh terbakar kt ctu.

dia punya mrh campo menyesal coz dah trasa laen mcm tp dia xpergi siasat apa yg org tu bkr pg2 bute tu..

skrg org tu semua xtau siapa.. n kenapa dia bkr al-quran tu. pelik sgt nk bako pn sblm subuh.. haiz geram jgk lov dgr mslh cmni.

yela jd kt kg tmpt tinggl lov ni je...kalola terjadi bencana kt kg ni..habes kne semua skali coz x menegah bnde2 cmni..

soh abg buat report, tp abg kata nk report apa? kite xtau siapa orgnye.. oooo xble ke buat report je? mn la lov tau kn..

tp sgt2 pelik coz peratusan penduduk kg ni semua hmpir ksemuanya adalah melayu, islam. hrp2 diberi ptunjuklah dari Allah.

Semoga sentiasa berada dalam perlindunganNya.











Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang