JOM TERJAH~

Isnin, 25 April 2011

PASAL BUAH PUN LOV TESENTAP?


sjk balek dr kursus tu, kami ada lalu 1 jln nk ke sekolah Pwincess

kt ctu ada la org jual2 buah..ramai yg jual durianla kan..skunk kn musim..

tbe2 ada 1 gerai tu jual buah Pulasan....lov punyer la suka buah pulasan tu

kalo mkn mmg xhengat la org kata...

lov asyk la ajk abg singgah tok bli buah tu..
geram je tgok merah2 kalernyer..

stiap ari kje n nk hntr pwincess g skola mzt lov ajk abg singgah bli

tp ada je alsannya, jln jem la, nnti2 la, da lmbt la, nfsu mkn ajela..-ade kew?-

so majok gitu2 ajela...yela kite ni kdg2 tinginnnnnnn sgt nk mkn kn..bkn byk pn..

dpt rsa sket pn jadila kn,
coz ada time2 je yg rsa tingin sgt nk mkn bnde2 jarang jumpe ni..

da 1week baru dia pasan kot coz lov da xkecoh2 lg nk soh dia benti bli buah tu..

td dia plk yg ajk lov g bli buah tu.. lov pn hppy gile la..
but xtnjuk sgt.. kontrol2..

sampai2 je tgok buah tu dah xde jual da..coz bkn musim..

kecewe sgt lov td.. rsa nk menitik plk air mata..
hahaha -mcm cite ikn tmbkul lak-

lov diam je dlm kete td, da rsa nk nanges en..
so diam aje la..

abg pn diamkn diri myb dia rsa bslh kot..
uwaaaaaaaaaaaaa sampai skrg pn sedeh lg tau..

lov bkn ske mkn buah2 sgt pn, bile ada yg lov btol2 ske baru lov nk sgt..

tp last2 xdpt...sedeyh ni...
rsa mcm nk mrh2 dia tp xknla psl buah pn lov nk ngamok2 en..

huhuhuhuh kt kowang jela bleh lov luahkn pasaan ini..
uwaaaaaaaaaaaaaaaa...

Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang