JOM TERJAH~

Isnin, 18 April 2011

PENJENAYAH KANAK2 PATUT TERIMA HUKUMAN BERAT


pjenayah, penculik, perogol kpd knk2 brusia 12 & 13 tahun di Alor Setar, Kedah selama lebih 17 jam ni patut kne hukuman sula, sebat 10x, penjara seumur hidup or gantung je.

bygkan lah keadaan ank2 tu yg berada bsama org yg tidak dikenalinya selama 17jam..?

dgn mak ayh nya pun myb diorg akn brasa xselesa selama itu..inikan pulak orang lain..

diorg myb takut, lapar, tertekan, trauma, sakit, kite xtau semua tu..diorg tu budak2 lg..

kenapalah kalo dah mula skali benda ni mzt akn berlanjut-lanjutan? semua akn mula cerita psl knk2 malang..

bodoh sgt ker diorg ni? kalo dah tahu xthn sgt pun... xde otak sgt pun... bodoh sgt pun...

xde agama ker? kenapa xpergi carik jer pelacur2 yg sedia layan diorang tu?

apsal nk mendera perasaan dan tubuh kecil ank2 sekarang? xkn la ank2 kecil cmtu pun diaorg ble nmpk seksi?

ini naseb baik jumpa??? kalo bpk dia xjumpa budak2 tu pada hari tu? korang rasa mn dia nk cmapak budak2 tu selepas dia rogol sorang mesti akn rogol lagi seorang kan?

then myb kalo dia nak tutup bukti dia jual budak2 tu pada pendatang asing.. or myb dia boleh bunuh je budak2 xberdosa tu..

lov harap sgt pihak kerajaan/ pihak berkuasa polis ambil benda ni sebagai langkah berjaga2 agar perkara ni xterjadi sekali lagi..

elok org macam ni direjam sampai dia mati je.. takut2 kalo esok2 dia lakukan lg pd knk2 lain.. n myb pd tat time dia xtertangkap..macamana?

n myb dah ramai ank2 yg hilang smua coz angkara mkluk perosak ni..

lov rsa negara ni patut ubah tindakan undang2 kpd penjenayah knk2 mcam ni. coz knk2 tidak pandai untuk mempertahankan diri mereka apatah lagi nyawa mereka sndiri..

sprti yg kita tahu sampai ke hari ni adek sharlene, arwah adek nurin n ramai lagi knk2 hilang tnpa dpt dikesan lg...

kite patut tros bunuh je org cmni agr xde lg pjenayah knk2 ni..

jgn esok2 kite tgok org2 cmni lepas cmtu je....kalo tjadilah cmtu, mn lah lg tmpt yg kite fikir dlm negara ni yg slamat dgn terlepas semudah2nya pnjenyh dlm negara ni..







Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang