JOM TERJAH~

Isnin, 18 April 2011

SHE'S ONLY 3....SHE KNOW NOTHING..

-tmpt arwah dilenyek kenderaan bapanya sndiri-

erm, saket hati bile membacanye, memang lah org akn kata semua tu dah ajal..

tp ank tu berusia 3tahun.. 3 tahun je baru pandai berjalan dan berlari..
xkn lah nk biarkan dia masuk kerumah sndirian..?

dah berkunci ke pintu pagar? pintu rumah sebelum ko nk keluar tu utk btol2 pastikan dia yg brada di dlm rumah slamat?

tahu jgk time tu isteri dia sedang mndi... sape plk yg nk jga ank tu? xterpiker ke ?

entahlah kan, memang sedeh bila ramai sgt ibu bapa yg melanggar sndiri ank2 mereka dgn knderaan cmni..

mcm kterkejar2 sgt ngn duniawi ni..sebok sgt nk carik dwet..

apa2 pn takziahlah kpd kluarga arwah adek siti nur hazwani yg meninggal di bwh kenderaan bapanya sndiri..

bkn utk buruk2 kn fmly adek malang ni,
cuma ingin mengingatkan diri sndiri n semua ibu bapa yg laen agr lebeh berhati2...
duit mn2 pn bleh carik.. walopn ank ramai xkn sama dgn yg seorg..

semua dah ajal cuma terkilan dia pergi sebegitu rupa...

Al-Fatihah


1 ulasan:

madam berkata...

uish..very the sedih...
salam singgah ke blog saya juga..
TQ..

http://madammondoq.com/

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang