JOM TERJAH~

Isnin, 7 Mei 2012

AIR KOTAK MELETOP - TESCO

 

Assalammualaikum,

Lov tak pasti korang ske beli barang dapo kt psrya mana..

itu ikut kesesuaian masing2 la kan.. 

bg lov plak, lov suka membeli brg2 dapo n brg2 umah kt tesco bkt tinggi

rasa selesa, tmptnya luas, rasa seronok lah...

rasanya seminggu sekali mzt lov g mbeli brg dapo kt sna..


tp sejak beberapa menjak ni lov ingat lov yg tsalah beli barang..

or salah lov xtengok tarikh barangan tsebut..lov dapati,

bahan perap aym -serbuk dlm kotak- ada byk sgt bubok..

ulat hitam2 tu terlalu banyak kt dlm serbuk tu..

tgok2 tarikhnya belum mati lagi..


then xpela, dlm byk2 tu mn diorg nk sedar kot ada brg rosak..

 -nk sdpkn ati-

then abg lov ambk plak air kotak soya..

beli brg byk so mmg xperasan..kalo lov yg ambk lov tgok2 jgk ..

ni abg, mmg dia maen ambk je..



masok2 keta, abg nk minum mntk tolong lov bukakkan 

lov tgok tarikh oke, lambat lagi nak tamatnya..

tp air kotak soya tu dah kembong mcm nk meletop..

lov ckp ngn abg boleh x berenti dulu tkot airnya meletop..




kalo xmeletop pun nti dia membuak keluar.. coz tgok kotak dia laen mcm je..

abg mls nk berenti msa tu kami odw nk balik kampung..

so lov cocok je la straw mmg betul tibe2 je dia POP! 

melambak2 air soya tu keluar...hbs bau masam satu kereta..



nk termuntah2 kami 3 beranak...tpkse abg brenti jgk untk buang bnde tu..

apelah tesco ni, menipu pengguna ke hape ? 

brg patot da luput, tp tarikh masih jao lagi..jgn nk untung je...

jagalah pelanggan, lebih2 pelanggan tetap mcm kami ni...


kami bkerja tau, byr pakai duit... bkn pakai tuih tuih tuih je..nk dptkn brgn tu.

bkn kami dpt free je nk bg brgn xelok..


bengang betul ngn pihak  tesco ni..






Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang