JOM TERJAH~

Rabu, 9 Mei 2012

IBU VS ANK = ANK MENANG T_T


Assalammualaikum dan salam sejahtera 


entry ni spatotnyer kua sminggu lps.. so da basi la kirenyer ni..

tp ttp nk dicoretkn kat cni..esok my pwincess da bso ble dia nengok

 

hjg minggu yg spatotnyer kami g psta buku antarabangsa 

tu kami xpegi.. bgun pg2 si pwincess da merengek nk g pantai morib




mainan ke hape ke sume dia xnk..

siap bju2 skali dia kemas tekad nk g pantai jgk..



dlm pjalann tu kami try pujuk dia nk g kl



mcm biasa dia menang.. abg lov mzt utamakan ank dara dia kn..

so xdpt la g pesta bku tahun ni..da hbs pd 6hb baru2 ni..

sedeh T_T




so mcm biasa jgk bile ke pantai lov mmg xmndi..

cuma pwincess je.. kdg2 abg join dia mandi..



kdg2 tu abg mls gak..dia dok tdo je 

so lov tpkse la kotorkn kaki ni g dok tepi pnti temankn si pwincess..



tkot nk bia dia sorang2..

ni je pic yg lov snap.. xbyk pun coz xde mood





mood sedeyh nk g pesta bku xdpt.. :P







8 ulasan:

Myvitrd berkata...

dah lama tak gi pantai ni.. ;-)

Norlida Ramli berkata...

weee...
syoknya dpt g pantai..
dh lma x g pantai..huhu

kak ina kl berkata...

akak suka gak berkelah tepi pantai tapi kat kl ni jauhlah pulak

lov_note berkata...

myvitrd ~~

moh le pegi..lov 2mngu skali g..elok xmabok laot tros mabok..hohoiii


cik norlida ~~

syok.. kalo g sesekali tu je yg syok..kalo da mcm lov ni hampes..elok kulit itam manes jadik itam paet..ekekeke


kak ina~~

akak da sehat? a'ah kak kl tu pn da kira jao jgk tu.. dari uma lov kt klang ni pn dlm 2 jam gak la pjlanan

tape2 nti kalo ada ksempatan mai ler rehat2 kn minda..

ujanggmondoq berkata...

biasalah.. kdg2 sengaja kasi anak menang kan..

lov_note berkata...

erm mmg btol tp mmg mkn ati ler jwbnyer.. :(

Eyriqazz berkata...

x pernah lagi pi morib..nampak boleh tahan juga pantainya...

P/s : Minta bantuan undi saya di hari terakhir , undi di http://bit.ly/I5h6Rw

lov_note berkata...

o.o wahhh sronoknyer cik eyriqazz yg long taiko sudi singgah blog lov yg xsberapa nih..

ps : jgn riso bro, lov mzt vote punyer..all d best ye!!!

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang