JOM TERJAH~

Ahad, 6 Mei 2012

MAKAN SEDAP~~

 

Assalammualaikum..


sbtu mlm minggu yg sudah, tetibe abg ckp "xya msk yang kite mkn luo"

aisyooo itu adalah dialog tebbaek yg prnh diungkap kan .. kihkihkih

yela bg kite2 ni yg bkerje balik da mlm nk kne msk...dgr je ayt tu

mcm WAH! SIYOKKKNYEW.. kihkihkih


Lagipn bkn senang2 abg lov nk ajk mkn lua..

dia jns xcaye kedai2 kt luo tu sdp or bersih.. tetibe dgr dia ckp cmtu..ape lg..

JOMMMMMMMMMMMMMMMMMM

:p


ingtkn mkn kt hotel ke hape ke.. lol

tp kt blkg umah je rupanya.. -xdela bklg pn jao la sket- :P

so jom nengok..

v

 

tmpt mkn kt kedai ni ada pondok2 cmni..ala mn2 kedai skunk da ada cmni..

tp tmpt mkn cmni mmg santai, kite bleh bersile je mkn, ada kipas n  angin mlm..

layan~~~


oh ank bapak..


erm ske pakai tudung herot2 xber'iron' cmtu..

menci tao...malu deyh org nengok..

pwincess - ade aku kesah- :P

lov - ko mmg xkesah umi kesah nti org kate umi mls gosok- lol


da mmg rezki kami dpt parkin santek punyer dpn pondok ni..

lps kami masuk kete2 laen sume parkin luo je.. penuh beb..

sampai2 tros nengok ikn.. ikn len kami xbape nk reti kami pilih siakap je..

msk 3 rasa..

tp memule tu kami ode kerang bkr dlu..nyum nyum nyum..
 


yess! sume da sampai..walopun org ramai mknnan xdela sampai lmbt sgt..

mcm biasa la kami ode ni je..tiap kali mkn lua.. kihkihkih

ikn siakap 3 rsa, kailan ikn masen, tlo dadar, dgn pwincess punyer pilihan

sup aym...-slalu kami ode sup eko or sup dagen je-

btw sup aym pon sodap gak..
 


oke sume da ambek laok?

jempot mkn sume...
 


ikn ni mmg sdp sgt...msm mns pds sume ada...mmg sdp..ikn pn rasa segar je..

SEDAPPPP~

-ops sori pic gelap plk-


hikhik.. da hbs? opss tinggal eko n pale  jer..  nyumnyumnyum..

burppp~!
 



owhh kami nk balik da...papai kepala ikn yg sdp..kami akn merinduimu...muahh~

:P



oke dictu ada alamat restoran tu..

then tgok la rege kami mkn td...murah kan? berbaloi2

senonyer kami mkn td utk 4 org oke.. -walopn kami btiga-

makanan sgt sdp walopn restoran biasa2 ajew..

yg dipuji semua la.. tp kailan ikn masen dia mmg sdp..

tmpt2 yg lov prnh mkn kailan dia rasa mcm sampah..

bkn sampah.. apa nk ckp eh......ermm hampas rasa kosong

kosong kosong...-lagu najwa latif la plk kan-

rasa mcm air msk..haa itu la yg btol skali..

tp kt cni mmg best..len kali ble h dtg slalu kt cni..

n ode yg cmni jgk..hohohohoh


gendang gendut tali kecapi...

kenyang perot suka hati

kami pasti aakan datang lagi..



tat's all~ daaaa





Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang