JOM TERJAH~

Selasa, 8 Mei 2012

PEMBUNUHAN BERAMAI-RAMAI


Assalammualaikum semua, hye ape khabar..

lov memang xsangka kat tempat lov sendiri akan lihat n hadapi masalah cmni..

mmg sgt menakutkan, ramai yg berlari-lari cuba menyelamatkan diri..

lov sendiri ketakutan cuma mampu sembunyikan diri dalam kereta je..


pwincess dah terjerit-jerit ketakutan didlm kereta bsama lov..

abg pergi mana, lov mmg xtahu.. lov xnmpk langsung dia..

ada beberapa pic yg sempat lov snap dlm kejadian tu..


hrp korang xde saket jantung or drh tinggi oke..

yg xbrani jgn tengok..

v

v

v



v

v

v

v


 dlm kereta tu ada ramai orang..


 suasana keadaan kt sana.. seram sgt..



see? semua orang berlari-lari selamatkan diri..



tibe2 klua orang yang bertanggungjawab tu.. dengan senjatanya


erk... apakah itu? B)



oooo pegawai kesihatan rupanya, dtg sembur nyamuk maaaa


kih kih kih kih...


lorong sebelah tu ada 2 org knk2 kne denggi..

so lorong umah kitaorg pun kne sembo skali takot merebak..

aisyoooooo

n mmg lov n pwincess dok dlm kete.. kami kan ada asthma..

xmasuk la asp tuh.. hehhh


pwincess tkot bile satu lorong tu dipenuhi asap.. dia mjeret2 cemas kt dlm tu..

lov siap nyanyi2 lg pasang radio n aircond..kihkih



sbela tu kete spupu lov..dia pn ank branak dok dlm tu..

abg lov dok lua.. coz nk tgok uma pntu kami bukak..

dlm uma mmg byk nyamuk.. ko boh la racon hape skali pn..

dia ttp ado..
 

kolah mmg sminggu skali kami cuci..lagipun airnya mmg ari2 kami guna..

ada plk jiran2 yg simpan tayar2 lama hampir2 kne saman..

oooo ble kne saman wooo

hapuskan denggi...!!



 ps : org yg blari2 tu kne halo ngn ptugas ksihatan..


org tu nk nyembor ble dia xnk klua..skali org tu mrh baru nk lari..lol




pembunuhan nyamok denggi beramai2.. :P






da~~~












5 ulasan:

zainab_baniaz berkata...

a'salam...
ingatkan apa lah tadi... huhu...
kat sini pun ada kes denggi jugak tiga minggu lepas... pastu pegawai kesihatan datang kat kawasan perumahan saya... sampai rumah saya pun dia nak sembur jugak...

zainab_baniaz berkata...

dah lah dekat kawasan perumahan saya ni banyak budak2... apalagi budak2 tu, buat mainlah pulak dorang dengan asap sembur nyamuk, dah lah tepal asap tu... last2 dorang kena marah dengan pegawai kesihatan yg ada dekat situ...kihkih...

lov_note berkata...

wakakaka ~..~

bkn hape zai nk kasik saspen jerk.. skunk ni mmg byk kes denggi nih..bahaya..

dlm umah pon dia sembor tp 1hari je dpt btahan esok2 dtg balek nyamok tuh bramai2.. hohoho

Noor Wahidah Mahat berkata...

cis! tertipu i!!!!!

-madammondoq-

lov_note berkata...

ehehehe.. yeyy bjaya blajau tips mnipu dr rkn2 blogger yg len..

madam~~ jgn maraa haa.. ^^

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang