JOM TERJAH~

Khamis, 8 September 2011

NAKAL LAGI KAN DAH LUKA..SIAN ANK UMI..

lov ni mmg jns kalo da smpai uma lps balek dr keje mmg tros masok ,

kms2 uma sket, msk ke hape ke kn, biaselah.. 
 
sampai2 uma mzt ada je kje nk kne buat.. tp 1 day tu hari isnin baru2 ni,

tsrempak ngn sppu yg dok kt sbelah uma, dia mlepak kt luar ngn hero2nye.. 

borak la kjp, dok sbela2 pun mcm da lama xjumpe.. maseng2 sbok ngn fmly..

tp ni nk cite psl si Alia -my pwincess la sape lg-

dia punyer hbt ble turun2 je mto tros maen kjo2 ngn ank spupu yg lebeh kck dari dia..

tjeret2 budak tu dia kejo, geram2 dia tgkp budak tu..lol

-yela dia xde adek ke abg ke kakak ke kan- 

ngn bju skola, tdung, kasot skola tu dia maen kjo2.. 

lov yg bg signal da -amaran bencana kuat- lol

dia buat xfhm je, mklumla dpn org, dia tahu umi dia xkn tgo dpn org..

kenkadang tu lov yg tpkse mjeret coz tkot tgok dia kjo bdk tu

da bkali2 nk terjato coz lari dari dia.. spupu lov slambe je, 

dia da biasa katanya.. ank dia mmg hari2 jato satu hari 5-6 kali jato dia da xheran da.. lol

, aku yg seram tkotla kan ank kite buat ank org sampai jato kang, 

xpsl2 je.. tibe2, ceyh tros tibe2.. hahahaha

tbe2nk djadikan cerita jato la jgk ank spupu ni..yg si Alia tjatoh ats dia bertimpa-timpa..

ank spupu jato da bgon, dia gelak2 je..tp alia xbgon2..


apehal la plk ngn bdk ni kata lov dlm ati. masok2 je umah alia meraung2..


lov tgok tpk tgn dia da terkoyak..nmpk kecik je lukanye mlm tu dia xhenti2 menangis..


mmg sbb saket sgt ke or dia tu xpenah luka2 cmtu mnja sgt.. 

stat lps mndi tu dia da nmpk mcm nk demam, air mata mengalir je..


lov pun cucila lukanya ngn dettol sapu ubat n mcm2 lg.. 

tp masok ari ni da dkt sminggu xok2 lg lukanya..risau la plak.



tp paling ksian bpknyer buat xtau je..konon2nye mrh la tu..

siap kne cuci lg tlingernye ngn ayt bpknyer 



"tula laen kali bile umi panggil buat xtahu je..degel sgt padan lah muka" 

ksian lov nengok dia kne mrh walopun lov yg gegile mrh2 dia dlu.. 


mengalir air mata dia sedeh la bebeno.. 

bpknyer mmg ssh nk mrh2 ni tp kalo skali dia mrh.. 



haaa thn la tinger ngn kepedasannya..eheh.. 

sian adek..pape pun itu pengajaran buat adek, umi n byh ttp syg adek ok.. 



syg adek slalu...










Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang