JOM TERJAH~

Khamis, 22 September 2011

STAFF BARU KENA BULI RAKAN SEKERJA

Ada sorang staff baru kt ofs kami,

tgok budaknyer baek je, lemah lembut je, sopan2 gitu.. 

mule2 tgok ingt dia baru hbs skola.. 

tapi rupa2nya dah kawen n dah ada anak 2 punnnn 

so mcm biasa suai kenal pelok cium bagai lah kami dgn dak ni.. 

then mcm biasa gak, org baru mzt kne buli dlu kan..baru mesre.. eekekekeke 

kejam ke cmtu? xdela sgt kan... biase2 aje.. 

kami pakse dia kemas bawah meja yang dia nk duduk tu.. 

bawah tu mmg ada kotak yg sarat ngn brg2 nta hape2 nta kami pun xnk hambek tahu




membe lov kasik arahan...miahahahaha tgok la dak baru tu...sonok kan?

 


selai2 ketas tu dia kne perekse, bakau n kemas semua barang2 tu...

haaaa skunk baru dia tauuuu..



membe2 laen dtg tolong gelakkan sama...

tgok la pic dak baru ni kne buli ngn kami2.. muahahaha -gelak org jht- 



V
V

V

V

V

V

V

V

SELAMAT KEMBALI BEKERJA GBS

miahahahaha.. ini bukan mgsa buli la..


ini kwn kami yg baru balik dari cuti bersalen selama 3bulan tu..

haaa dia la yg 1st rasa cuti lelama tu...

masuk2 keje je dia bsemangat nk kemas brg2 bwh meja dia..

smngat yg bkobar2 oke..

heheheh 



-jgn mara ahhh GBS-





Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang