JOM TERJAH~

Khamis, 8 September 2011

MACAM-MACAM PERANGAI ORANG TUA NI..

 



-pic ngn pwincess n ank buah..im going 31 uwargggg-


Lps hari raya ni lov xde mood langsung nak kerje..

kt stor lov tu mcm2 brg baru sampai.. 

brg2 mmg khas utk stor lov, brg2 yg bkn utk stor..sume ada. 

tp 1 pun lov xhapdet rekod klua masuknyer.. -mcm aku sorang je yg byk keje knonnye-

coz sebok je ngn 5s la ape la mcm2 la .. ngn pangai org lg..aduiii..

kusus plak? dah mmg slow hjg2 tahun ni..

tp still xbuat2 laporannya.. hari2 dtg kerje ngntok..mcm 2-3 mlm lov xtdo.. 

ape nk jadi la orang tua ni -ckp pd diri sndiri- 

adakah ini prangai wanita lanjut usia? lanjut sgt ke? lol 

ramai lg org len yg lanjut tp xdela mcm ni pon kan.. 

omg trok btol mcm2 pangai orang tua ni kan..eheh..




Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang