JOM TERJAH~

Isnin, 23 Ogos 2010

BULAN PUASA PN ADA YG NK MENGUMPAT LG YER!!!!

Td lps balik dr klinik tgok2 ramai jiran2 dok lua sambil borak2..lov klua2 keta tros senyum..tp diorg tgelak2.. lov pelik jgk..tp buat bodo je...nk sampai kt pntu masuk tu diorg panggil lov..

jiran : weh..mari ler...ada cite best ni!! -gelak2-

lov : cite best? eh tamo la..bln pose ni..tamo2.. -gelak2-

jiran : mmg la pose..bkn nk ngumpat org len..ni cite psl ko la..

lov : aik..lov yg g keje pg2 buta balik pn da xnmpk matahari pn kne ngumpat ke?

jiran : -gelak2- mari jela..

lov : ahhh ape dia ni? cite ape? meh aku ganyang2 kan mulot org tu -berlawak-

jiran : -gelak2 lg-

lov : wei cptla...cite ape da la pns ni...cpt2..

jiran : kitaorg tatau ko ngndung..dah 5 bulan plk tu.. hishh ko xcite pn ngn kitaorg ye..diam2 je ko ni..tp org lain plak tahu dulu..

lov : ahhhh?? ngndong? sape? lov? gile!!! sape yg ckp ni..mn de la..hishhh..

jiran : tuuuuuuu org rumah hujung tu yg ckp... -lov pn xkenal org tu-

lov : hish...aku ada buat slh ke ngn dia dia ckp aku cmtu..mn de aku ngndung.. -thn sebak-

jiran : tu la dia suka2 je buat crita psl ko..ko tahu dia ckp ngn sape semua ni?

lov : siapa?

jiran : makcik ko mak sedara ko la...sape lagi..dah la mak sedara ko sedeh ko ngndung xbritahu dia..

lov : hish...mndela..lov xtipu...buat pe nk smbunyi2...dah la balik dlu ye.. -xthn sgt da-


balik2 tu lov tnye abg kalo dia ada cite apa2 ngn suami pompan yg kutuk lov tu..tp abg kata abg xprnh cite apa2 psl keluarga kt org.. lov tnye lg..sampai abg bengang -org tu best fren dia-

tros la lov mrajok...last2 nanges2 masuk toilet..then amek air smbhyg n solat zohor..lps solat br ok sket ati ni..

lov xmrh org tu, tp lov sedeh sgt..bkn lov xnk mengndung.. or smbunyi ape2..tp kenapa soalan2 mcm ni yg kerap diorg persoalkn..

mmg perot lov buncit ..coz kesan dr melahirkn ank pertama dlu -my girl- lov operation n lov tpkse bpntang slama 1tahun utk pulih..mmg trok sgt keadaan tu..

tp tu la...kesan ni nmpk mcm mngdung..tp bkn..bkn semua org tatau tu..tp saja2 nk sakitkn ati org..lov sedeh sgt tau..

biar rupa xcantik tp hati ikhlas..hati bersih...hidup gembira..kenapa nk sakit2 kn ati org cmtu..uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang