JOM TERJAH~

Isnin, 2 Ogos 2010

Ajim???




mcm selalu setiap pg sbtu mzt lov wit abg n bby akn g ke psr tmpt fav kiteorg.
v
v
v
biasalah bli lauk2 utk smngu.
v
v
v
then bli laok best2 utk msk sdp2 cuti hjg mngu -sdp la sgt- patu ble jumpe yg jarang2 kite

v

v

v

ble jumpe like kuih2 tradisional..mcm2 ada..mmg sronok sgt.
v
v
v
tiba2 mngu ni ada plak org jual ikan..then bby mmg dr dlu lg sebok nk ada haiwan peliharaan

v

v

v


..cuma abg je yg xkasi coz takut menyeksa binatang..
v
v
v
nta mcmn dia ble kasi plak bby bli ikn laga ni..dlm byk2 warna bby nk yg kaler biru..
v
v
v
seb bek dia mntk yg biasa punya..kalo yg ekor kembang2 tu mhl sket..huhuh

v

v

v

beria-ria dia nk jaga ikn tu..so sampai umah dia da sebok nk bg ikn dia mkn..

v

v

v

lov pn temankan la dia maen ngn ikn dia tu.. lov tnye bby..sape nama ikn bby ni? dia tercengang.

v

v

v

lov tnye lg..ikn bby ni btina ke jantan? thn bby jwb..ikn ni jantan la.. -pandai2 je dia ni-

v

v

v

lov lyn je la.. ok..ikn ni jantan ye..so nk panggil dia apa? xkn ikan kot? bby diam lg.

v

v

v

patu dia tnye..nama apa? adk xreti la..dia jwb.

v

v

v

lorh nama apa2 la yg bby ske..wrne ke..katun ke ..apa2 la yg bby ske.. jwb lov.

v

v

v

patu dia tsengeh2. -awat la plk ank aku ni..-

v

v

v

lov tnye dia lg..cpt la bby bg nama kt ikan ni..sian dia..

v

v

v

patu bby jwb..kita panggil dia ajim la.. -uikk? nama org tu-
v
v
v
ajim? kata lov..sape plak ajim ni? tiba2 lov persoalkn nama tu..-yela nk tau mn dia dpt-

v

v

v

tu nama kwn adk kt skola..adk suka dia dia baik.. -mati aku-

v

v

v

amboi...bby ni kecik2 lg da de bopren ni..tak baik tau... -saje ckp cmtu-

v

v

v

bby jwb .. bby kwn je..bkn bby ckp dgn dia bby suka dia..bby suka dia sebab dia baik..

v

v

v

kitaorg selalu main sama2.. -fuhhhh sabo2-
v
v
v
tkpe lah..jaga ajim elok2..sebelom umi goreng dia.. -tegelak bby- hahahahahah..

Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang