JOM TERJAH~

Selasa, 10 Ogos 2010

BUANG BAYI LAGI?? OTAK DIORG NI LTK KT MN?

assalammualaikum, erm sedehnyer pg2 lg da tgok paper klua brita buang bayi lg..lg??

bkn sorang tp 3 org .. ada yg da jd myt.. mmg lov xtepek pic kt cni..xnk..perbuatan yg kejam sgt..
perbuatan yg tidak berhati perut..bkn mcm binatang..malah lebeh teruk dr itu..

kenapalah mangkok2 ni simpan bayi tu hingga dia tumbuh membesar didlm rahim kalo hajatnya mmg utk membuang bayi2 berkenaan..

kalo da tahu xnk kenapa simpan? kenapa bg peluang dia membesar..??

kenapalah..tp semua tu dah xpenting lg coz diorg mangkok2 ni da pun buat perbuatan keji tu..
sepatutnya mangkok2 ni bkn dilabelkan sebagai membuang ank tetapi sebagai PEMBUNUH!!!

xtahu ke diorg berapa susah dan payahnya ank tu nk mcari ruang utk hidup kt dlm tu..

sehingga dia berjaya diantara beribu2 yg lain..berlumba2 utk hidup..hidup di rahim ibunya..

mgkin tidak tahu siapa bapanya...tapi dia tetap hidup dirahim ibu..apa yg ibu mkn itula makanannya..

kenapalah sanggup jd mcm tu..
agknyer dia mangkok2 ni sendiri tidak tahu asl usul kejadian mereka..mgkin mangkok2 ni tidak pernah bersekolah..

mgkin tidak prnh blaja ilmu islam... mgkin tidak prnh ada ibu..

ingtlah..prbuatan tu org mmg xtahu..tp Allah yg Maha Melihat..Lebih Mengetahui Segala-galanya..

ingtlah..pd suatu hari nnti didpg masyar segala perbuatan yg korang rasa terlindung ni
akn diungkap satu persatu..akn dipertontonkan kpd semua yg turut brada disana..

Sedih sgt kenapa mangkok2 mcm ni senang sgt melahirkan bayi2 yg tidak berdosa ini..

tetapi cukup perit, jerih dan payahnya bg seorang ibu yg betul2 inginkan seorang cahaya mata..
Sakit sgt hati ni..rasa nk menitis air mata.. sekurang-kurangnya..jgnlah bunuh..

jgnlah biarkan tidak menentu..berilah peluang bayi ini hidup..berikan kepada sesiapa..

letak dirumah org biar ada org yg jumpa dan selamatkannya,..

kenapa sampai bunuh..kenapa buang mcm tu je..

Ya Allah Ya Tuhanku..Lindungilah anak-anak yang tidak berdosa ini..

Ampunkanlah dosa hamba-hambaMu Ya Allah..sesungguhnya mereka tidak mengingati mati

kerna asyik dgn keindahan dan keseronokan dunia yg hnya sementara,,Kau Yang Maha Pengampun lagi Maha Penyayang..

Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang