JOM TERJAH~

Khamis, 30 Ogos 2012

I MISS MY BFG - UWAAAAAAAAAAAAA


29 Ogos 2012 jam 1.20 pagi,

aku tgok je dia di bawa pergi..

dgn sinaran chaya mlm klihatan bersinar dan terang lampunya


byk sgt memori aku dgnnya,

tentulah byk kenangan manis dari kenangan pahit

kenangan dia bsama keluargaku..

shbt2 ku.. byk sgt kenangannya


kerananya juga aku bertekad utk berjaya..

untuk lebih berusaha,

alhamdulillah aku bjaya bsamanya


sanggup aku buat apa shja utknye agr dia terpelihara..

kekal mjadi hakmilik aku je..aku dan keluargaku..

bkn lah mewah tapi sgt berguna..

sgt bjasa..


aku bkn org senang, psl tu ape saje yg dtg

dlm idop aku baek elok @ tidak..

cantek @ buruk ttp aku terima seadanya..

malah sgt2 bersyukur dgn kehadirannya..


sampai dekat pukul 2 pagi aku menangis xhenti2

aku tak tahu pukul berapa aku tidur

tidur dlm tangisan.. sedih, sebak sgt..

terasa seperti kehilangan ahli keluarga..


msa di bawa pergi tu aku hnya myorok2 je

mlihat dari daun tingkap bilik..

dgn titisan air mata yg xhenti2..

aku rasa mcm nk mnjerit "jgn bwk dia pergi.."


tp bibir seolah terkunci..

air mata xboleh behenti2

until knw time aku coretkn kenangan terakhir aku dgnye ni

air mata bergenang di kelopak mata..


aku maseh rindukannya..

aku inginkan dia kembali..

T_T

pliss giv me back....  T_T plis plis..




i miss my BFG




2 ulasan:

apabilaazambercerita.blogspot.com berkata...

Apakah BFG tuu..?

Gigih saya membaca entry hingga ke akhirnya..
Mengharapkan ada gambar...tapi takde...

Salam Aidilfitri...

lov-note berkata...

salam aidilfitri juga,

BFG tu? biarlah rahsia ye..maaf..

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang