JOM TERJAH~

Jumaat, 24 Ogos 2012

MENANG DUIT RAYA RM500


Assalammualaikum,

 apa khabar semua, pasti ada yg telah masuk bekerja kan?

ada jugalah yg masih lg bercuti raya

then ada juga yg sambung cuti raya ke cuti kahwin..

wahhh seronok kan,


musim kawen2 plak akn tiba tak lama lagi..

alhamdulillah

oh ye ingat tak lagi entry lov yg INI


ye pasal lov menang besar duit RM500

dari ARMADA HOTEL coz

lov join contest dia awal2 pose ritu kot..


email ni lov dpt lps panggilan dari MR. STANTON

rasa mcm x pecaya je.. huhu



tada!!! sampai2 tu rasa mcm menggigil plak nk masuk

betul ke aku pemenang ni? boleyh pcaya ke?

lol

tros col Mr. Stanton, dia kata "yeeeee betullll u naik je kt ofs i ni"

hahahaha

naik2 tu tros tcengang lov tgok Mr.Stanton

wow!! ensem giler orangnyer.. lol

-gatal miang keladi plak aku ni- 





tahu kan,  lov pilih jusco

tp disebabkan jusco kan tgh buat sale

shingga slps raya ni, so dia xdpt kuarkan voucher

kalo nk jgk dia akn bg slps 1 bulan..



lov ni kan xpenyabo orgnyer..

so ambek je tesco..dah itu je yg dkt ngn umah ni

boleh bli brg dapo..hohoho





tadaaaaaa!! aik? kata RM 500? mana lagi 2 rat??

hahahahahah -da namannya pn xpenyabo kan-

cuti sbtu ahd tu kami berbuka di kfc tesco


lps berbuka je tringat da xde msa nk blikan brg dapo

buat MIL kt kampung, so lov rasmikanlah voucher tu utk MIL

kononnya nk bg je kt dia RM200 voucher tu

tp kt umah MIL di kg tu xde TESCO  la plak..


so blikn brg2 dapo utk RM 200 tu..

byk jgk brg2 yg dpt.. seronok betol berbelanja

bile xperlu guna dwet sndiri ni.. lol

skali lg nk ucapkn thanks kat hazmanfadzil.com






Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang