JOM TERJAH~

Jumaat, 17 Ogos 2012

BANTULAH BLOGGER TERATARKARMO.COM


Assalammualaikum dan selamat pagi jumaat pada semua,

mcm biasa tiap2 pg dtg kerja pkara ptama lov buat

adalah melawat blog kwn2 di luar sna..


hrpkan ucapan hari raya atau lain2

khabar gembira dari mereka..

namun setiap blog demi blog yg lov buka

semuanya mmbuatkn hati ini sebak

sehingga mengalirnya air mata




yg sebenarnya xsangka sgt2

abg jejai, blogger teratakarmo.com 

yg suka bergurau, teman yg baik, seorg suami dan ayh yg baik

sedang menderita sakit lung cancer stage 4


sebagai slh seorg follower blog beliau

lov slalu bca kisah beliau dan ank2nya serta pengalaman

beliau sbagai seorg blogger..

terasa seronok sgt mmbacanya, beliau juga seorg ayh yg fun n best



tanggapan pertama lov pada tajuk setiap 2 blog di ats tu

mcm xpecaya, ini gurauan kah?

coz lov tahu setiap kwn2 beliau suka buat entry GURAUAN

pd blogger TERATAKARMO.COM ni dan bgitu juga sebaliknya

yela da nama pun kengkawan kan..



lov tidak mengenali beliau dari dekat

cuma seorg pengikut dan kwn senyap di alm maya ni..

lov hrp kwn2 lov atau sesiapa sahaja

yg mmbca entry ini boleh tolong mghulurkan sumbangan

buat beliau dan keluarganya..



kalo nak tahu lebih lanjut sila ke blog INI dan INI 

mereka antara insan yg lebih mengenali beliau,

kwn2 beliau sndiri.. maseh lg sedeh dlm mmbuat entry ni

doakan yg terbaek buat beliau ye semua, insyallah

beliau dan fmly dpermudahkn segala urusan dan kesulitan



********
Maybank Acc Je Jai : 164351079691 (Azhar Bin Ramli)

Maybank Acc Acc No : 164089741562 (wife Je JAI ,Mazliana Othman )
 
********
 
 
 
hari ni hari dia n fmlynya diuji,
 
esok2 kite xtau, mungkin kite pula
 
siapalah kita sekiranya tidak boleh mmbntu saudara kita sndiri
 
^ ^ slmt berpuasa
 
 
 

Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang