JOM TERJAH~

Ahad, 26 Ogos 2012

TANAMAN MENGHIJAU DI KAMPUNG HALAMAN


Assalammualaikum semua,

suasana balik kampung, itulah yg seronoknya..


lov percaya semua balik kampung rasa seronok kan..

dekat kampung lah kita rasa lebih relaks, tenang,

happy, gelak tertawa bersama,


bergosip2 gembira, n paling tak sangka berjumpa

kwn2 lama...

yg best tu ada antara saudara mara kita tu

rupa2nya teman lama kita di tempat kerja.. hahaha

malu pun ada kan.. :P


yg paling lov suka tanaman dia,

tanaman yg memang mereka2 yg tinggal di kampung ni

tanam sndiri di belakang2 n di tepi2 rumah



nk cili, petik je..

nk limau petik, nk ulam pn petik je kt tepi2 rumah..

syok kan, tak payah beli

cilinya pun lebih pedas dari yg dijual di bndr2..


jom nengok pic2 yg sempat lov tgkp guna hnpon murah

:P

kamera? takde dah... T_T

pwincess berebot2 dgn spupu dia

jatuh patah batang lense kemre tu..


rasa mcm nk sepok je dia kt ctu.. tp naseb dia baek

coz kt umah org..mahunya FIL aku kne serangan jantong plak kang..

eh ape mepek ni.. jom layan tanaman menghijau..kheeee























byk lg tapi xsompek betri hnpn murah da mati.. lol

pic2 raye pn xdpt nk hapdet coz kemre da kojol T_T

papai ~~



Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang