JOM TERJAH~

Isnin, 9 Julai 2012

SAKITNYA HATI!!!!!!!!!!!


Assalammualaikum n slmt petang..
 
 

 
lov xsehat ni, da rasa nk demam..

then nfs pn da mule tcungap2..nk semput (asthma)
 
-lov ni xthn kalo cuace tu tlalu pns or sjok sgt, sbtu tu sgt la pns-


 

mula2 rsa tsgt la rugi coz xdpt join

Jom Kurus Bersama anjuran Pn. Bee

then hari sbtu tu kne kerja la plak..

jd pelayan meja vvip

 

da braleh sgt bidang keje lov dari pmbntu tdbir ke pelayan tamu..

erm nk buat cmne, ini semua arahan jbtn..

dlm ati Allah je yang tahu

bkn ape, tkilan coz sbelum ni lov bpakaian labuh, pnjg,




tdung lebau, tp mlm tu kami semua kne pakai cam kmeje pendek
 
pendek kata sbijik cam pelayan kt hotel2 tu..

ngn tdung masuk dlm bju nyer.. Ya Allah rasa cam nk sewel skjp..

mcm xde sesiapa yg boleh tolong utarakan

kite xboleh bepakaian cmni tuan! -tp xde sape-

 

ngadu ngn abg, abg suh doa je

kite xde kuasa mcm org laen yg bpgkat tinggi2 tu, yg boleh bg arahan je..

langsung xde prasaan hormat pd wanita,

sperti suka hijab seorg wanita itu dibuka bg khayalak ramai

 


 

lov cume mmpu mmbenci dari dlm ati je..

smoga Allah ampunkan dosa lov bpakaian cmtu..

lov sndiri nk utarakan, lov ni org paling bwh..

nk ckp alim kang, kt ofs lov ni ramai lg hajah haji..

yg lov rasa diorg lg fhm dosa haram halalnya sesuatu tu..

kbykn darinya semua islam..


 

sedeyh2..

dtg2 ari ni kne bersenam, -utk kesihatan apa slhnyer-

tp yg tidak sedapnyer kami laki pompan

semua bcampo..



 
senamannya bkn senaman yg btol2 utk ksihatan

tp senaman melampau, disuruh tloncat2 mcm berok

- PT10 @ lompat bintang -

setahu lov, kami bkn ditahap usia2 yg boleh buat




 
senaman thp sebegitu.. knk2 remaja cantek jgk..

ini..haa masenk2 loncatkan bendasing kt bdn tu ha..

siap gelak2 sronok sgt..

lov rasa malu sgt sgt sgt...rasa nk nanges n mcm2 lg..




 
rasa mcm org suruh lov bbogel plak rasanya

malu yg teramat2 malu..bile xbuat

kwn2 yg laen plak kne denda..diulang2 berpuloh2 kali

agr semua buat sama2..




 
TERPAKSE lagi..mcm perempuan xde maruah
 
ntah la kenapa tp itulah yg lov rasa..

yg lelaki tergelak2 melihat bdn perempuan

tloncat2..menmpkkan auratnya..

menggoncang asetnya..Ya Allah, geram sgt rasanya..


 


hbs tu maen pulak futsal, apa slhnyer kalo buat senaman

laki, lelaki shaja..perempuan, perempuan shaja..

kita kan org islam, ada batas2 nya..

mn perasaan malu kita?



 


maen futsal  kami disuruh laki2 lwn wanita..

mule2 semua malu2.. yg xmalu tu lantak la dia kan?

permainan, bila da main semua org seronok

bila da seronok semua lupa diri..

yg laki org pukul tampar bini org lain,



 

yg bini org laen terpelok2 laki org laen

berpegang2 dgn org yg bkn muhrim..

Ya Allah ampunkan kami..

lov tkot sgt.. dlm bln2 suci, dlm bln2 yg spatutnya

diperbykkn amal ibadah ini pula yg kami buat..





dlm futsal lov sempat melawan..

mmg lov duduk tepi je..da tidak tersabar lagi rasa hati

pegawai pun pegawai la..lov da xthn ngn arahan dia..

tidak sanggup rasanya tubuh bdn ni di senggol2 org laen

selain suami..




 

kwn2 pernah ke alami mslh sbegini?

terok sgt ke lov ni?

salah ke lov bperangai sebegini?

menjengkelkan ke perangai lov ni?

lov da xtau nk buat hape lg..




 
biarlah org benci lov

lov lg tkot Allah murka pd lov n keluarga..

smpai ptg ni lov xboleh nk pndg semua kwn2 kt ofs ni

lov malu..apa diorg xde perasaan malu?

apa mereka boleh bersabar ke kalo

isteri, ibu, adek or kakak mereka dibuat sebegini?



xmarah?

sporting siket?

sporting sampai dosa pahala boleh dicampo aduk

laki prempuan boleh bcampo gaul?

maaf lah entry lov mcm ni..




 
lov maseh trasa tension dlm pale otak

lov rasa tkot utk brada lama kt cni..

lov xtau brapa lama lg lov boleh thn..

lov tkot nti mcm2 bnde lain plak yg jadi

bnde2 yg tidak elok..





 
lov xckp lov seorg yg baek, alim ulama

tp lov cuba menjadi seorg muslimah yg sejati

disayang suami, disyg ank, disyg kwn2..

yg paling penting disayang Allah..



 


-im still crying until nw, sedeyh sgt-





Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang