JOM TERJAH~

Ahad, 11 Mac 2012

HELLO HELLO SELAMAT BERHUJUNG MINGGU



Assalammualaikum, 

 Hye , seronok rasanya bila dapat duduk rumah habiskan cuti hujung minggu..

oh ye.. lov baru je tamatkan kursus di Institut Perakaunan Negara pd 4-8hb Mac yg lepas

Macamlah orang besar-besar je lagaknya tapi yg sebenarnya cuma kerani biasa je,

nak buat macamana terpaksa cukupkan kuota kursus sebanyak 10hari setahun

 yang bos dah tetapkan..


*********
 

dulu 7 hari je, tapi sekarang dah naik jadi 10 hari.. lov xtau tempat korang sama ke tak..

keluar je dari wad terus pergi kursus, so hampir hampir 3 minggu jugak lov xmasuk ofs..

rindu dengan kawan-kawan n musuh tersayang -gado kjp je syg je lebeyh- heheeh
 
So, ni lov nak coretkan besar-besar kat sini - konon-konon da mcm satu rekod baru la-

teka apa? hehehehe 


*********

1st - malam tadi lov masak mee hoon sup ala-ala seafood gitu..

-seafood tu korang fhm la kan-

eh mestilah bangga seyh, itulah pertama kalinya lov masak sendiri makanan tu..

hahahaha mesti korang dah gelak-gelak kan lov kan, huhuh

tapi rupa-rupanya senang je masak mee hoon sup eh.. n tersangatlah sedap.. 

makan sikit je dah kenyang..coz ada mee n sup n hdupan laut kat dalam tuh.. hahahaha

lagipun makanan ni berkhasiat 100% coz langsung xgunakan minyak!! hohoho

-mlm tu ajelah ko nak bkhasiat bagai- :P

coz 1st time so lov yg bijak pandai ni masak satu bungkus mee hoon tu..

tengok2 banyak ko..


*********

so haruslah dengan ini lov memberi spupuku merasainya...ngehhh

sory lov xsertakan pic coz lepas2 masak tros hidang n makan 3 beranak.. SEDAP!!!

Pagi minggu lak, tetibe kerajinan yg melampau bermula malam tadi maseh ada lgi oke..

hahahaha ayt tak boleh bla disitu.. so tros carik resepi nasik ayam

 -konon2 mknan bkhasiat jgk la-

tros jumpe resepi nasik ayam hainan.. teke apa?

mmg menjadi!!! nanti ada masa lov coretkan kat cni resepi tu oke...  

rasa nasik ayam tu sebijik macam nasik ayam kat joni....

wohohohohoho tersangat sedap


**********


so macam mlm tadi jugak, lps2 masak tros bg kat sepupu sampai spupu pun pelik

"eh nasik aym hainan plak? mlm td mee hoon sup apa cite nih?" 

-nmpk sgt lov ni pmls nk msk-

setahun tu adolah dua kali lov rajen kan...huhuhu

bg spupu spinggan je, tapi ajk ank2 bujangnya mkn dirumah lov..mkn ramai2 sronok..

paling best abg siap puji, "mcm nasik aym jonny lah..sedap" katanya..

bila da setel semua jumpa plak spupu dia pun puji akn kesedapan 

n keenakan masakan ku..


**********

wahahahahahahahahahaha -si pembangga yg gila- anak buah siap suruh lov bukak kedai

nasik aym lagi ko..haaa jgn jeles hoke.. :P -prasan-

tapi xde pic la..sory eh.. len kali lov buat lagi lov letak picnya sekali...

ermmm minggu dpn nk msk hape plak eh? nsk hujan pns senang x nk buat? hohohohoh

erm itu aje kot citenya hujung2 minggu ni..ehehehe..papai..

hari2 ujan ni sedap kalo dpt kopi o pns diselang pula dengan 

ubi rebus dan ikan masin kan..

nyum nyum



mood : nak msk n makan :P

Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang