JOM TERJAH~

Ahad, 4 Mac 2012

HOBI HUJUNG MINGGU - PWINCESS PROGRAM

 
Sejak start awl tahun 2012 lg lov da bhasrat nk buat something together

with my little pwincess A'lia,

penat je ajar dia Princess dia ttp sebut pwincess.. huhuh

so lov pun boh je PWINCESS kei..

bkn hape cume slalu sgt keje, kursus sampai bile start balik 

kerja monday morning tu baru lov tsedar..

lov xde buat hapa2 pun ngn dia spnjg cuti sbtu ahd tu..

pg monday tu dia nk g skola dia sedeyh sgt...

then lov aturkan pd setiap sbtu, kami akn memasak bersama..

ahd ptg pwincess ada taekwando, so pg tu dia ble buat apa yg dia nk..

but kje skola kne siapkn dlu... erm, so minggu sblm lov bcuti saket ni

kami buat roti pijaaa.. :P -ayt pwincess-


kiub nenas manis tu,

 serbuk oregano



hot dog aym dipotong dua

kemudian dihiris tebal.. cukeati korang la nk buat cmno...
 


patu roti bijirin bulat ni,

ala roti hape2 pun boleyh maaa..

dlm mangkuk tu ada daging aym hancur ramly

lov boh ngn satu sudu sos cili, sos tomato n mayo... gaol2

then sapu kt roti..


haaaa jadik cmni...

lov buat 2 jns, satu yg sapu cmni...

satu lg yg kosong je...

tp yg kosong lg sedap..hohohoh
 

chef A'lia...ngehhhh



then susunkan hot dog tu ats permukaan roti,

letak sos tomato ats hot dog tu,..byk lg sdp..

sos tomato ajer tau.. sos cili buat dia jd xsdp...

tp itu ikut korang la jgk kan..tekak masing2..

dah dibubuh sos taburkan kepingan hancur keju mozarela

kt ats sekali.. then bakar utk 5-10 min

tros mkn pns2.. ngn teh o...hehehe sodap weyh...



oke ni upanyer kalo dekat2..

lazat.............. nmpk je cam xlazat...tp mmg boleh dicuba

n diperbagai lg rasanya...


nyum..

Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang