JOM TERJAH~

Jumaat, 2 Mac 2012

MMG DAPAT MC ..





Macam org sewel lov rasa buat 2 entry ngn tajok yg sama ni.. 

bkn hape lov tkot pnjg bebeno jadinyer kalo lov nules sume skali..

tgok2, bebel2 pun da pnjg belum cite lg tu.. huhuhu

Hari Khamis tu lov ada kursus Sistem Pertukaran Jabatan On9..

papelah kan, hal2 kerjelah n cuaca mmg la tsgt pns..

lov jns xthn pns oke, bkn puteh pun orangnya..

mmg hitam..tp mmg ble thn pns..rasa mcm nk pengsan..

-myb da tbiasa dok dlm aircnd je-

so balik ptg tu - kursus tu 1hari jew- tros balik ofs..

coz mmg byk kje kne siapkan.. kalo ikutkn da kire cuti la kn..

kerna mghadiri kursus.. -tnjuk rajen konon- :P

sampai2 ofs lov tros lembik, tbatuk2 sket..

dada rasa sesak.. tros ckp ngn pegawai "esok saya myb demam"

tros diorg gelak2 kan lov.. lov ckp mmg spontan

tp kdg2 bnde serius tu diorg aggp lawak..hadoiiii

bgun2 pg jumaat tu lov da siap mndi2, solat tros rebah kt katil semula..

lembik wa cakap sama lu.. hohoho

bila mak tumbang ank pun ikot skali.. dia ingt mak dia sonok2 dok tumbang?

lps abg g keje lov bgun, kms2 uma sket..buat sapan utk pwincess jp..

then drive g kinik dkt umah je..tp jao la gak kan..

coz rasa mcm saket ni serius lov g ke kinik kerajaan..

alhamdulillah sampai2 tu kinik baru bukak coz rehat awl hari jumaat.

so xde org.. blablublablu.. tnye dokter boleh ke saya dapat cuti saket?

saya kerja ni dokte? -da la kne buat pemeriksaan jntung-

mahu idok lov kata serius?

then tibe2 dokte tu mcm tecepet kt kusi, dia jeret...

"awk ingt sudah jam berapa nk mintak mc?"


"mana saya tahu mintak mc kne ada jam2 nyer dokte? saya saket, 

xboleh bekerja? saya tak minta... saya tanya je..

kalo dokte nak kasik, kasik je,, taknak suda.." lov jwb slow la tp.. heheh

tros dia tdiam ngn jwpn pnjg lebar haku tu.."ha hambek ko.."

tgok org gaya sopan slow motion ko nak herdik2 plk

kalo haku lapo nak mc aku g spital swsta je weyh..xya susa2..

coz org riso saket ni serius psl tu g ngadap ko..

kalo kerajaan ada apa2 senang sket..swsta ni kalo serius2 dia tolak kerajaan balik

ha tu yg lov mls tu..baek g tros kerajaan kan.. -hspitl kraajan-

last2 lov bgun, "trima kaseh dokte" bgun tros dari kusi...

"ehh eh eh.. awk jgn lupe ambk mc kt kaunter dpn ye" katanya..

haik? dpt ke mc dokte? nsb baek saya mmg xde saket jntung..

kalo x mati kne herdik tertibe.. jwb lov sambil bjln kua..hehehe

mzt bengang je dokte tu kan.. :P

dpt la mc 1 hari tu je...

balik mkn ubt tros rebah semula..

xlarat lyn pwincess pun, sian dia maen sorang2..

 

Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang