JOM TERJAH~

Khamis, 28 Julai 2011

QUAKER SAJIAN HEBAT & PENTING TERUTAMA DI BULAN RAMADHAN NI



Quaker Oats sememangnya menjadi sajian penting dalam setiap keluarga sejak dari turun temurun lagi.
Ianya sajian yang paling sesuai lebih-lebih lagi pada waktu sarapan pagi,
minum petang or boleh juga gantikan sebagai makan malam.


quaker Oats sangat berkhasiat dan dipercayai mengandungi banyak protin, vitamin, kalsium dan banyak lagi.


boleh dihidangkan dalam kadar segera, sedap, sihat dan menyelerakan..


eh ianya juga dipercayai boleh membantu mengurangkan kolestrol dalam badan...
x percaya? minum lah!


bagaimana menyajikannya?


urm lets see, ianya cuma perlu ditambah air susu,
samada susu yang dibancuh, susu segar atau cuma tuangkan air panas
dan hidangkan dengan buah-buahan kegemaran anda..


ianya juga boleh dipelbagaikan..


kenapa lov nules macam buat iklan la plak? LOL

bkn apa tiba-tiba teringat Quaker kat dapur dah habis semalam.. quaker ni makanan penting oke..



lebih-lebih lagi pada bulan ramadan yg akn kunjung tiba 2-3 hari lagi..


sesuai sangatlah sebagai sarapan pagi kite bila waktu bersahur nanti..


ianya akan membantu memberi tenaga dan mengurangkan rasa lapar kite nanti..


makanan serat begini memang baik dan sesuai untuk kite rkyt malaysia..


yela rkyt malaysia kn mmg terkenal dgn pengambilan makanan tidak sihatnya?


apa kata kite berubah bermula dengan kehadiran bulan yang mulia ni nanti..


bg anak-anak yang baru mula belajar berpuasa tu,


elok juga jikalau ibu bapa sediakan sajian sihat ini untuk mereka..


agar mereka sihat dan segar supaya tidak terasa begitu lapar atau penat

ketika berpuasa ini nanti..


ingt....


mereka tu budak-budak lagi, jangan dipaksa terlalu keras nanti patah..

jgn pula terlalu lembut nanti lembik..

biarlah di tengah-tengah sahaja..

-fhm kan korang?-


semoga bulan ramadan ni memulakan satu kisah perjalanan yang menarik

dan lebih menyihatkan bagi kita semua untuk setiasa beramal kepada Allah....


sharing is caring rite?



psst : jom g bli Quaker!!


V

V

V

or ble jugak lawat laman ni coz ada promosi ramadan..


nk buku resepi terkini? klik la.. huhuhu


http://myhealthyheart.com.my



-kalo xleyh klik korang taip la semula ek..- hikhik











Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang