JOM TERJAH~

Ahad, 3 Julai 2011

LARIAN 1 MALAYSIA

Minggu ni hari sukan sekolah pwincess,


sabtu untuk tahun 1,2,3 &


Ahad pula untuk 4,5,6


jadi pwincess dpt cuti snin & selasa untuk hari sukan ni..bertuah betul.


lov xde apa-apa halangan buat pwincess jika dia ingin aktif bersukan..


pwincess mmg suka berlari..


tp dia x terpilih dlm acara lumba lari atau sebarang larian..


myb cikgu fhm dia ada asthma..


but pwincess terpilih dlm acara bawa kon aiskrim .. lol


apa2 lah jnji bersukan..dan dapat turut serta dalam acara sekolah..





sampai2 tu diorg kne berkumpul sebelum larian 1 malaysia bermula.. APA?


Larian 1 Malaysia? ingtkn pwincess xkne lari tapi kne jugak..


bkn dkt tau, kene lari 2xsekolah dia..mati wooo


pic ats tu tros diorg diberi air dan roti..macam org sopolo ari xmkn upenyer da..


coz terlalu pnt, yela diorg ni dak2 skola rendah...baru tahun 1..



lps mkn dan minum baru muka segar sket, kalo tak tu.. nk bercakap pun xboleh..


sabo ajelah..



naek ats pentas... ingtkn kne nyanyi ke hapa..


rupa-rupanya ni semua peserta lumba lari..


pwincess yg ko naek tu knape? ko bkn masuk pun!!


dia ngade2 betul ngn cikgu dia.. asyik nk melekat je..


kejap2 dia mengadu kat cikgu dia psl kwn2 yg xboleh dok diam..


lov tgok cikgu tu lyn aje.. kdg2 dia pun naek pnt yela dah la tcher dia tu pegnen ..


hahahah sabo ajelah...



dah lama berkumpul dkt bwh pokok barulah diorg punyer sukan dimulakan..

acara terakhir ni.. acara dlm kumpulan je..




haaa kne beratur baca doa dan ikut kumpulan..


bju hijau tu tcher pwincess... tegas dan baik orangnya..



sepatutnya kumpulan pwincess dpt no.2 or 3


tapi kwn pwincess cuma bagi kon sahaja,


manakala bolanya dia bwk lari..


mn nak jadi aiskrim kan?


tgok pwincess da angin je ngn kwn dia..


hahaha


da lama baru dia pasan bola kt tgn dia..


pwincess troskn jgk lari n dpt tmpt keempat...


lol


tahun ni tahun no 4 buat pwincess..




oo itu dia pengurus/ketua PIBG sekolah ni


mmg baik dan aktif dlm setiap acara sekolah ni..


ank dia ada 2 org di sekolah ni..


tgok lah tu siap thn budak blkg tu coz nk bg ruang buat lov


utk tgkp pic pwincess.. TENGKIU!!




so this is my champion...


xkira menang atau kalah...anak2 kita tetap juara...



dia telahpun berlumba-lumba dgn yang lain di alam sana


utk terus hidup..


nah.. inilah si juara ..


awww i lov this moment..


sayang ank umi..

Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang